סיור יום בשדרות

את שם העיר שדרות אנחנו שומעים, לצערנו, בעיקר בהקשרים בטחוניים, וחבל. מדובר כאן על עיר דרומית וקסומה, שבתקופות רגיעה מהווה מוקד לסיורים מעניינים, קולינריה איכותית ופעילויות. בימי חול תוכלו להגיע אליה בקלות אפילו מבלי להזיז את הרכב, תודות לרכבת ישראל. אז מה עושים בה? קבלו את ההמלצות לתכנון סיור יום בשדרות.

סיור יום בשדרות – לא רק בקיץ

בעיר שדרות שנמצאת בדרום הארץ שורר רוב השנה מזג אוויר נעים ונוח, שמאפשר טיולים בה ללא חשש. בעוד שבחודש ינואר, לדוגמה, רוב איזורי הארץ גשומים וקרים, בשדרות תוכלו למצוא ימים נוחים עם 22, 25 ואף 28 מעלות, עם שמש חמימה ורוח נעימה. כל מה שתצטרכו לעשות זה לאוורר מעט את בגדי הקיץ שלכם ולצאת לטייל בה בכיף.

שדרות – הרבה יותר משם ששומעים בחדשות

אז קודם כל, איך אפשר להתחיל בלי להכניס משהו לפה? בפיצה ארטישוק תהנו מפיצות איכותיות עם תוספות מיוחדות, מסעדת סבא שמחה הכשרה תשמח להציע לכם מנות צמחוניות וטבעוניות מעולות, ואם תרצו פיתה במילויים מגניבים ומשביעים, אל תוותרו על שוק חגיגה בפיתה המופלא. ועכשיו, אחרי ששבענו, אפשר להמשיך.

סיור יום בשדרות - מקלטים

מיקומה של שדרות – לראות בעיניים

סיור יום בשדרות הוא סיור מיוחד במינו. מיקומה של שדרות מאפשר הצצה על שכנינו מעזה, במיוחד מגבעת קובי. התצפית מאפשרת תחושה של ממש על מיקומה של שדרות ועד כמה היא קרובה לרצועת עזה. בגבעת קובי נמצאת גם חנוכיה הבנויה משרידי קסאמים ורקטות שנשלחו לעבר שדרות בעבר.

בזמן סיור יום בשדרות תוכלו להיפגש עם תושבי העיר מסבירי הפנים, שגאים ושמחים להציג את מגוון אמצעי ההתגוננות שבעיר. העיריה והתושבים אף דאגו לאיזורי מחסה חיצוניים, כך שגם תיירים מבחוץ יכולים להתמגן במידה ויש בכך צורך.

מיגוניות אפורות זה משעמם

המיגוניות המפוזרות בעיר הן בעלות תפקיד חשוב ביותר, להגן על התושבים בזמן שיגורים. אמן שמתגורר באיזור בשיתוף עם ילדי העיר, תושבים ותיירים לקחו על עצמם משימה לא פשוטה – לקחת את המיגוניות ולצייר עליהם ציורים של אהבה, שלום וחופש. מדובר כאן על חוויה עוצמתית ועל שיעור יצירתי באיך הופכים את הלימון ללימונדה, או במקרה הזה, איך הופכים מיגוניות אפורות לציורי רחוב מרהיבים.

סיור יום בשדרות – לסיים עם בירה קרה ומוזיקה טובה

פאב שדרות הוא פאב חברתי שמשמש בית לעשרות צעירים וסטודנטים שגרים בעיר, ובו הופעות, מוזיקה טובה, בירה קרה ומחירים נוחים. והשירות? תמיד עם חיוך.

אחרי סיור יום בשדרות, ארוך ומהנה, אפשר רק להסתכל אחורה ולהתפעל מהעיר המופלאה הזו, שלמרות הקושי מצליחה לשמר חיי יום יום תקינים ומהנים, ובעיקר מהווה מרכז תיירות מיוחד ומגוון, שבטוח תרצו לחזור אליו. תהנו!

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו