אגמון גנוזה בראשון לציון

בעוד רבים מחפשים מסלולים, הרפתקאות וטבע פרוע בנסיעה של שעה ולפעמים גם יותר, תנו לנו לספר לכם שפינות חמד מהממות נמצאות לפעמים ממש מתחת לאף שלנו ואפילו בתוך העיר. אגמון גנוזה בראשון לציון הוא אחד מהמקומות היפים האלו, שההגעה אליהם תדרוש מכם נסיעה של כ-20 דקות בלבד מתל אביב.

סיפורו של אגמון

אגמון גנוזה בראשון לציון הוא אגמון שהתחיל את דרכו משלולית גדולה בחורף של שנת 1992. הגשמים החזקים והרבים של אותה השנה פערו פתח לאותה השלולית. השלולית הלכה וגדלה עד שנהפכה לאגמון. תחילה היה חשש שמי האגמון יעלו על גדותיהם, ולכן הוקמו בו משאבות שיוכלו לנקז את מימיו. היום האגמון משמש כפינת מרגוע לטיילנים וגם לציפורים המגוונות שמתאספות למנוחה על גדותיו.

עד לפני כמה שנים, גם אם הייתם שואלים את תושבי המקום, לא בטוח שהיתה מסופקת לכם הכוונה למקום. למה? פשוט מאוד, אף אחד לא הכיר את האגמון, לא בתור מקום מוגדר ולא בכלל. אולם היום האגמון הוא אחד מהסממנים של ראשון לציון, ואף משמש כמקום הכוונה להגעה לאתרים באיזור: "כשתגיעו לאגם מצד שמאל, אתם עוברים אותו ומגיעים".

אגמון גנוזה בראשון לציון

יס פלנט, סופרלנד ואגמון

אגמון גנוזה בראשון לציון נמצא סמוך למתחם היס פלנט וקרוב מאוד לסופרלנד, כך שמחכה לכם באיזור יום טיול בלתי נשכח. תוכלו לשלב בין כל או חלק מהאטרקציות, וליצור יום שמורכב ממתקני שעשועים, הירגעות באגמון וסרט מעולה עם פופקורן ושתייה בצד. מחפשים שבת מהממת ומהנה לילדים? עלו על הרכב לכיוון ראשון לציון. כן, אתם לא טועים – חו"ל זה ממש כאן.

אגמון גנוזה בראשון לציון

בעקבות ההבנה שאגמון גנוזה בראשון לציון הוא כבר לא סתם שלולית, הוקמה באיזור טיילת מסודרת הכוללת פינות ישיבה, גשרים העוברים מעל האגם וכן נקודת תצפית ממנה נשקף כל נוף האגם וסביבתו. בסיור באיזור תוכלו לפגוש משפחות של ברווזים, צמחיה אדירה שמקיפה את האגמון ופינות מוצלות לימים החמים.

אגמון גנוזה בראשון לציון הוא אטרקציה לא רק למשפחות, אלא גם לזוגות צעירים, זוגות מבוגרים, קבוצת חברים שמחפשים פינה נחמדה לפיקניק וכל מי שלהתנתק מהשגרה לצליל געגועי הברווזים והמים הזורמים.

היות וכמות המטיילים באיזור הולכת וגדלה, בשנתיים האחרונות החליטו באגמון להוסיף אטרקציות נוספות לבאי המקום. בין היתר תוכלו למצוא כאן סירות פדלים להשכרה שעתית, קיוסק קטן המציע מגוון משקאות וחטיפים, ואם תקף אתכם הרעב – מתחם היס פלנט הסמוך מציע מגוון מסעדות המבורגרים, אוכל אסייאתי ועוד, וגם רשתות מזון מהיר כמו מקדונלדס.

כל זה לפני שדיברנו על החנייה. החניון הענק של מתחם היס פלנט מציע מאות חניות לשימושכם בכל ימות השבוע, וההליכה ממנו אל אגמון גנוזה בראשון לציון היא עניין של עשרות מטרים בלבד. תהנו!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו