אטרקציות מומלצות באתונה

אתונה בירתה של יוון הפכה זה מכבר ליעד תיירותי נחשק לישראלים רבים.

מעבר לביקור באקרופוליס ובשווקים של העיר, היא מציעה לכם הרבה יותר לבילוי זוגי רומנטי או לבילוי משפחתי.

קבלו את האטרקציות הכי שוות באתונה.

 

בית קולנוע תחת כיפת השמיים

אטרקציות באתונה הן לא רק עתיקות ושווקים. ישנם מספר בתי קולנוע פתוחים ברחבי העיר המציעים בילוי מקסים תחת כיפת השמיים בימי הקיץ החמים בשילוב נוף קסום של האקרופוליס או אתרים אחרים. לרוב מוצגים סרטים חדשים בשפה האנגלית בשעה 21:00 ו-23:00 לצד נשנושים ושתיה שניתן לרכוש. למי שלא דובר אנגלית מומלץ להזמין כרטיסים למיוזיקל וליהנות מחוויה לצד היוונים המקומיים בעיר.

 

הטברנות של אתונה

כל מי שנוסע לאתונה חייב להיכנס לפחות ל-2-3 טברנות בעיר וליהנות ממוסיקה וריקודים יווניים וכמובן מטקס שבירת הצלחות. מדובר על מופע אותנטי בשילוב רקדנים ורקדניות הרוקדים בצורה מסורתית ולבושים בלבוש אופייני ונגנים בהופעה חיה. הטברנה כוללת ארוחת ערב אותנטית וכמובן הרבה אוזו. אז יאסו לטברנה…

 

טיול בשכונת הפלאקה היפה

הפלאקה היא השכונה הכי מפורסמת באתונה בה נמצאים רחובות ציוריים, מסעדות, בתי קפה, טברנות וחנויות יוקרתיות. השכונה ממוקמת מתחת לאקרופוליס ומשמעות שמה הוא שכונת האלים. מומלץ לבקר במוזיאונים נחשבים בשכונה כמו מוזיאון האקרופוליס או המוזיאון היהודי, להיכנס לאגורה הרומית העתיקה  ולאכול סופלקי לצלילי הבוזוקי.

 

מוזיאונים לכל המשפחה

משפחות עם ילדים ושוחרי הרכבים ימצאו ענין במוזיאון רכבי האספנות שבו מוצגים רכבים עתיקים מכל העולם. מדובר על מוזיאון ייחודי אך לא פחות מרשים ממוזיאון המולטימדיה. כאן הילדים יוכלו לשלב בין מציאות מדומה להיסטוריה של יוון ולחוות בצורה אינטראקטיבית תכנים שילמדו אותם הרבה. בנוסף, בביקור במוזיאון האשליות באזור כיכר מונסטיראקי הילדים יתקלו בטריקים המתעתעים במוח האנושי כמו אשליות אופטיות או הולוגרמות. אך אם יש לכם ילדים עד גיל 12 מומלץ לבקר במוזיאון הילדים בו הם יוכלו להתנסות במשחקי מדע ולשחק במתחמים של בית מרקחת, מינימרקט ומאפייה, להיות מוכרים, קונים ולהכין מתכונים שונים.

 

הנמל של פיראוס

נמל הדייגים המפורסם הסמוך לעיר הוא הדרך הטובה ביותר לספוג את האווירה והאוכל היווני. לאורך הנמל שלל טברנות ומסעדות דגים מצוינות ואווירה רומנטית במיוחד. מכאן ניתן לשוט לטיול של יום או לכמה ימים לאחד האיים. למשל, מומלץ לשוט לאיים הסארוניים או לכמה מהם. ביום אחד ניתן לשוט לאי הידרה ולאי אגינה ולחזור בערב לאתונה.

 

מהכפר האולימפי ועד לשכונת אנטיפיוטיקה

לאחר שבשנת 2,004 אתונה אירחה את המשחקים האולימפיים בנו כפר עם מבנים מדהימים מבחינה ארכיטקטונית שניתן לשוטט ביניהם ולצלם תמונות מדהימות לאינסטגרם. לסיכום, בקרו גם במקומות תיירותיים כמו כיכר סינטגמה, קשת אנדריאוס, בית הפרלמנט והגנים הלאומיים והזמינו סיור  מודרך בשכונת אנטיפיוטיקה עם בתיה הלבנים והמיוחדים.

מבנה ענק

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו