איזה רכב הכי מתאים לחופשה משפחתית

בימים אלו השמים נהיים בהירים, הארץ נצבעת בירוק ומרבדי פרחים פורחים בשדות ובהרים.

מכיוון שכך, זו התקופה המושלמת ליציאה מהעיר לטיול משפחתי.

לקראת היציאה לטיול, תצטרכו, כמובן, להצטייד ברכב מתאים.

איזה רכב הוא המתאים ביותר לחופשה ומהם הקריטריונים שחשוב לבדוק בבחירת הרכב?

 

המלצה זריזה

עבור אלו שאוהבים להסתפק בכותרות, נמליץ בקצרה על קיה פיקנטו. הרכב הקומפקטי, שנעשה לאחד מהנפוצים ביותר בנוף הרכב הישראלי, יספק את כל הצרכים שלכם בחופשה תוך חיסכון משמעותי בעלויות. להלן נפרט את הקריטריונים לאורם הבחירה בקיה פיקנטו מתאימה כל כך.

 

בטיחות

אי אפשר להתפשר על בטיחות הרכב. הסכנות העלולות לנבוע מנהיגה ברכב ידועות, ונעשה הכל כדי להימנע מהן.

נבחן אם הרכב עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הבטיחות, מבחינת יציבות הרכב על הכביש, יכולת התמודדות עם רוח, גשם, שמן על הכביש ושאר מפגעים. כמו כן, נוודא את תקינות חגורות הבטיחות, כריות האוויר ושאר אמצעי ההגנה במקרי תאונה.

כדאי לבחור ברכב שמותקנת בו מערכת מובילאיי למניעת תאונות. המערכת מוכיחה את עצמה מזה שנים והיא שווה את ההשקעה הכלכלית. לבטיחות – אין מחיר

 

נוחות

כדי לקבל תחושת מרווח ונוחות, אין צורך ברכב גדול אלא ברכב מתאים. בחרו ברכב הבנוי בצורה אינטליגנטית וכולל מושבים נוחים שישמרו על חוויית נסיעה חיובית ושמחה.

 

איכות

בחרו ברכב עמיד שלא מרבה להתקלקל ומסוגל לנסוע ברצף למרחקים ארוכים. עם זאת, בהתחשב באופי החופשה – משפחתית וקלילה, אין צורך ברכב שטח או גבוה במיוחד. די במכונית משפחתית מקצועית ואמינה.

 

צריכת דלק

חופשה בארץ היא עסק יקר. עם זאת, ניתן לנהוג בחוכמה ולחסוך בעלויות. ישנם רכבים שעונים על כל הקריטריונים דלעיל, אך צריכת הדלק שלהם גבוהה במיוחד. בחרו ברכב עם צריכת דלק סבירה. צריכה סבירה תהיה של ליטר 1 ל14-16 ק"מ בנסיעה בין עירונית. מצאתם רכב שצורך אף פחות דלק? מה טוב! לפקטור זה חשיבות יתירה בימים אלו, בהם מחירי הדלק הם היקרים ביותר ב-7 השנים האחרונות.

 

מחיר

מקום נוסף לחסכון בעלויות החופשה, הוא כמובן מחיר הרכב. המחיר הינו פרמטר חשוב, אך לא מכריע. אל תתפשרו על רכב זול, אם הוא לא עומד בכל התנאים שהצבנו לעיל. עם זאת, ניתן למצוא רכבים זולים יותר וזולים פחות גם בין הרכבים שעומדים בקריטריונים. כמו כן, חברות השכרה מסוימות משכירות רכבים במחירים נמוכים יותר מאחרות. לאחר שבחרתם רכב, ערכו סקר שוק בין החברות לפני שתבחרו את החברה דרכה תשכרו את הרכב הנבחר.

 

קומפקטיות

ככל שהטיול שלכם כולל רבדים עירוניים, תרצו שהרכב יהיה קומפקטי. כך, תוכלו להתמודד כראוי עם רחובות צרים וכן למצוא חניה בקלות יחסית.

 

אז… איזה רכב עומד בקריטריונים?

כפי שכתבנו בראש הכתבה, המכונית המומלצת ביותר לאור הקריטריונים שהוצגו היא קיה פיקנטו. בחרו בו – ומובטח לכם טיול משפחתי מושלם.

 

לסיכום

הרכב המומלץ ביותר לטיול משפחתי הוא קיה פיקנטו. זאת, לאור יתרונותיו בקריטריונים הבאים: בטיחות, אמינות, נוחות, צריכת דלק ומחיר וכמובן – היותו קומפקטי. בהצלחה!

רכב משפחתי

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו