איזו טיסה עדיף לקחת לדובאי – בוקר או ערב

מאז שנחתמו 'הסכמי אברהם', דובאי היא כבר לא יעד רק לסוכני מוסד ובעלי דרכון זר. כיום כל אדם עם דרכון ישראלי יכול לעלות על טיסה ישירה לאחד היעדים הכי מיוחדים במזרח התיכון. תוך קצת פחות משש שעות, אתם יכולים להגיע מתל אביב לדובאי לחופשה בלתי נשכחת בעיר המיוחדת הזו.

ואכן, טיסות לדובאי הן דבר שנעשה מאוד נפוץ בישראל. ישראלים רבים בוחרים לשים את הדעות הקדומות והחששות בצד – ולצאת לגלות ארץ חדשה, מסבירת פנים ומיוחדת במינה. הודות לכסף הרב שמרוויחה מדינת איחוד האמירויות הערבית ממצבורי הנפט שלה, תוכלו למצוא בדובאי הכל.

בדובאי תוכלו למצוא מלונות מפוארים ומפנקים, אטרקציות לכל אוכלוסייה ולכל גיל ונוף מדברי עוצר נשימה לצד ההישגים האדריכליים הכי גדולים בעולם בעשרות השנים האחרונות. כל מה שנשאר לכם הוא להחליט מה עדיך לכם לקחת לדובאי – טיסת יום או טיסת לילה, והטקסט הזה נועד לעזור לכם.

 

טיסת בוקר לדובאי – יתרונות וחסרונות

לטיסת בוקר לדובאי יש לא מעט יתרונות. למשל, אם אתם טסים עם ילדים – הילדים יהיו ערניים יותר ויותר סביר שהם ישתפו אתכם פעולה בטיסת בוקר. יתרון נוסף הוא שאתם תנחתו בדובאי בזמן שכל העסקים פתוחים, ולכן יהיה לכם קל יותר לנצל את היום הראשון של הטיול שלכם בדובאי.

יחד עם זאת, טיסה לדובאי בקיץ בבוקר יכולה גם פחות להתאים לכם. למשל, אם הטיסה שלכם בבוקר, זה אומר שאת כל ההכנות לטיסה תצטרכו לעשות בערב או ביום שלפני. אם אתם מכירים את עצמכם ואתם יודעים שלא קל לכם להתארגן כראוי בזמן שאתם עייפים, אולי טיסת בוקר לא תתאים.

 

טיסת ערב לדובאי – יתרונות וחסרונות

גם לטיסת ערב לדובאי יש את היתרונות שלה. קודם כל, דובאי היא עיר מדברית. כתוצאה מכך, חם בה כמעט בכל יום שנה, במיוחד בשעות היום. נחיתה בשעות הערב או הלילה בדובאי יאפשרו לכם הסתגלות רכה יותר לאקלים המדברי של דובאי, והיא תקל על ההלם שאתם עשויים לחוות בהתחלה.

אולם, כמו לכל דבר – גם לטיסת ערב יש שני צדדים. לטיסת ערב לדובאי יש כמובן גם חסרונות שאי אפשר להתעלם מהם. דוגמא אחת לחסרון כזה היא העובדה שטיסת ערב לדובאי ככל הנראה תגרור איתה עייפות משמעותית ביום שלמחרת. אם אתם מתכננים חופשה קצרה, יכול להיות שזה לא כדאי.

 

סיכום

לסיכום, אם אתם מתלבטים האם כדאי לכם לקחת טיסת ערב לדובאי או טיסת בוקר – אתם חייבים לשבת עם עצמכם ולחשוב. מי טס איתכם? האם קל לכם יותר להתארגן בערב אחרי יום עבודה או דווקא בבוקר כשאתם לוקחים חופש? כמה שעות שינה אתם צריכים בשביל לתפקד כמו שצריך ולהנות מהחופשה? שימו לב לכל היבט של הטיסה לפני שאתם מקבלים החלטה לגבי טיסה לדובאי.

טיסה לדובאי

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו