איך להתארגן על חופשת סקי כשרה לכל המשפחה?

ארגון טיול סקי משפחתי יכולה להיות משימה מרתיעה – הרי לכל חבר משפחה יש העדפות משלו.

יש אנשים שרוצים מסלולים מאתגרים, וכאלו שרוצים מסלולים קלים.

כמובן גם שלכל אחד יש העדפות אוכל אחרות, וכשרוצים שהחופשה תהיה כשרה, זה נעשה עוד יותר מסובך.

 

להלן רשימה של דברים שכדאי לעשות כאשר מארגנים חופשת סקי כשר.

  1. בחרו את התאריכים שלכם בזהירות

ההחלטה על תאריך (או יותר טוב, מבחר תאריכים אפשריים) שיתאימו לכל המשפחה, צריכה להיות בראש סדר העדיפויות כאשר בוחנים טיול משפחתי גדול יותר, מכיוון שזה יכול להיות אחד הגורמים המגבילים ביותר.

ככל שהחלטה זו תתקבל יותר מוקדם – כך התעריפים והזמינות יהיו טובים יותר. אל תשכחו לקחת בחשבון את החגים של כל מדינה! אם אתם רוצים את התמורה הטובה ביותר במהלך עונת השלג, ינואר הוא הזמן האידיאלי וככל שזה יהיה יותר מוקדם יותר בינואר כך יותר טוב. יש גם עסקאות נהדרות בזמנים שונים במהלך העונה, כמו לדוגמה לפני חג המולד או באפריל.

 

  1. הגדירו את התקציב

חשוב שיהיה לכם סכום קבוע שאתם מעוניינים עבור כל אדם בטיול לפני שאתם מתחילים לחשוב לאן אתם רוצים ללכת ובאיזה מלון תרצו לשהות. ישנן אפשרויות שיתאימו לכל תקציב אבל הסכום שאתם רוצים להוציא יכתיב אילו יעדים יתאימו יותר.

 

  1. היעד הוא החלטה מרכזית

בשלב הבא עליכם לבחור את היעד שלכם, שיביא עמו מגוון תכונות שונות לטיול. ייתכן שהיעד שלכם כבר נקבע במידה רבה על פי החלטות 1 ו -2 וכמובן על פי מקום שיש בו אופציות כשרות.

עליכם לעשות מחקר ולבחון באילו מקומות באירופה יש אוכלוסייה יהודית גדולה, וכמובן מסעדות כשרות, וכך תדעו שזה יהיה מקום מתאים עבור חופשת הסקי שלכם. במידה ואינכם מעוניינים ללכת למקום מסוג זה, תאלצו לטוס עם אוכל כשר מוכן וארוז שתארגנו מראש, וכך תחסכו לעצמכם את החיפוש אחר מקום כשר.

 

  1. הקפידו לבחור את מקום הלינה בתבונה

לכל אחד יש את ההעדפות שלו עבור מקום הלינה. בין אם אתם אוהבים מקום שבו תוכלו לעשות מדורה בערב, או שחשוב לכם דווקא מטבח מאובזר. בין אם אתם מחפשים מקום עם ג'קוזי, סאונה, או "סקי-אין סקי-אאוט" – בהתאם לתקציב, תוכלו לבחור את התכונות המועדפות עליכם.

בין אם אתם משפחה של שלושה או משפחה של עשרה, מקום האירוח שלכם תמיד יצטרך להיות נוח ומפנק, ולרוב מלון הוא האופציה המתאימה.

בקתות ודירות בדרך כלל מושכרות לפי שבוע ולכן אינן מתאימות לטיולים קצרים יותר. עם זאת, אם אתם מתכננים חופשה ארוכה יותר ואתם יודעים את המספר המדויק של המיטות הדרושות, אז בקתה או דירה תהיה אופציה משתלמת יותר עבורכם.

 

גולש

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו