איך לומדים אמנות חושים

אחד תחומי הלימוד המרתקים ביותר, אחרי פסיכולוגיה ופילוסופיה זהו תחום אמנות החושים. מדובר בתחום ייחודי שרק מעטים מצליחים לפצח אותו וללמוד אודותיו. הדעות חלוקות בכל הנוגע ללמידה של התחום. יש מי שאומרים שזהו תחום שצריך להיוולד אליו, כך שלא כל אחד יכול ללמוד אותו ויש מי שאומרים שאפשר ללמוד, אבל צריך להתאמץ מאוד מבחינה מנטלית. קבענו עם אמן חושים מפורסם בבית קפה תל אביבי כדי לשמוע ממנו איך לדעתו לומדים אמנות חושים. רוצים לדעת מה התשובה שלו? ריכזנו עבורכם את כל המידע ממש כאן למטה.

 

שלב ראשון – צריך להחליט שרוצים ללמוד את התחום

השלב הראשון יכול להישמע לכם קצת מוזר. למה צריך שיהיה שלב כזה שאומר שצריך להחליט שרוצים ללמוד את התחום? הרי אם הגעתם לכאן ואתם בוחרים להקדיש מזמנכם כדי לקרוא את המאמר, אתם כנראה רוצים ללמוד את התחום.

אמן החושים המפורסם ציין בפנינו שיש כאן הרבה מעבר להחלטה כאמרה, אלא יש כאן עניין של החלטה שנובעת ממקום עמוק בנפש. כדי להיות אמן חושים צריך לרצות ללמוד את התחום מתוך תשוקה פנימית, כזו שבוערת מבפנים וגורמת לכל הגוף לרצות לרקוד, לרוץ, לזוז, לעשות מה שצריך, העיקר – להחכים בנושא. אם אתם מרגישים שזה בוער בכם מבפנים, אז יש לכם את השלב הראשון, ברכותינו. כעת, אתם יכולים לעבור אל השלב השני.

 

שלב שני- מפנים זמן והסחות דעת

סביר להניח שאתם כבר יודעים שכל אמן חושים עבר דרך ארוכה ופינה זמן רב כדי להגיע למקום שבו הוא נמצא היום. הסיבה לפינוי הזמן נובעת כמובן מתוך העניין של התרגול שהוא חלק בלתי נפרד מהלמידה של התחום.

צריך כל הזמן לתרגל את אותם תרגילים וטריקים, עד שהם יוצאים כבר מהאף ואתם לא רוצים לראות אותם יותר, ואז לתרגל אותם שוב, ושוב. אם אתם קוראים את המילים הללו ואתם לא מתעייפים, אתם כנראה בשלים לקראת השלב השלישי. רק תבדקו קודם לכן, שאתם מסוגלים לתרגל ללא הסחות דעת שכוללות את המכשירים הבאים:

  • פלאפון
  • טלוויזיה
  • מחשב וכו'

 

שלב שלישי – לומדים מהטובים ביותר

אם הגעתם עד לכאן, אתם נמצאים מרחק נגיעה מלהתחיל וללמוד להיות אמני חושים. כעת, כשאתם יודעים שיש בכם את התשוקה, אתם מוכנים לפנות זמן, לתרגל ולהיפרד לזמן מה מהמסכים – אתם יכולים לפנות אל המומחים בתחום וללמוד מהם את רזי אמנות החושים. להלן 2 אפשרויות נפוצות ללמידת התחום:

  1. באמצעות צפייה בסרטונים של אמני חושים שמסבירים איך לבצע טריקים מסוימים
  2. באמצעות רישום לקורס\סדנא שבהם נלמדים טריקים על ידי אמני חושים מוסמים

 

אלו היו כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על לימודי אמנות חושים. דעו שאם הגעתם עד כאן, אתם כנראה בדרך הנכונה.

 

אמן חושים

 

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו