איך לתכנן חופשה בתל אביב

אין ספק כי תל אביב מהווה את היעד המושלם לחופשה משפחתית או זוגית. במדריך זה נסביר כיצד תוכלו לתכנן חופשה מושלמת בעיר ללא הפסקה, מבלי לקרוע את הכיס. כל הפרטים – במדריך הבא.

 

תכנון חופשה בתל אביב בזול – יש חיה כזו?

מדי יום מגיעים לעיר תל אביב עשרות אלפי אנשים, הן לצרכי עבודה או לצרכי בילוי. עם זאת, רבים גם מגיעים לאור העובדה כי העיר מציעה את תמהיל החופשה המושלמת: חוף ים יפהפייה, מגוון מסעדות מעולות, בתי מלון מצוינים וכמובן שפע של פעילויות אותן ניתן לבצע במסגרת החופשה. על אף כי רבים סבורים כי חופשה בעיר היא הוצאה כספית נכבדת, ניתן ואף רצוי להוזיל את העלויות באופן קל ופשוט. ראשית כל, יש לקחת בחשבון כי בעונת הביקוש בקיץ, המחיר של מלון יוקרה בתל אביב מזנק ב 20%-60%, ולכן מומלץ לסגור את החופשה שלכם כמה שיותר זמן מראש, ועדיף שלא בסוף השבוע. למעשה, במידה ותחליטו לסגור חופשה בעיר באמצע השבוע, תוכלו לחסוך אלפי שקלים. יחד עם זאת, ישנם לא מעט מלונות יוקרה ובוטיק בעיר אשר מציעים מגון של הנחות גם בעונת הביקוש כמו הקיץ והחגים, אולם על מנת שתוכלו לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר מומלץ כאמור להזמין זמן רב מראש כמו גם לבחון קופונים והנחות מטעם מועדוני לקוחות למלונות בעיר.

 

חיפוש של אטרקציות בעיר – באופן קל ופשוט

על מנת שתוכלו לתכנן חופשה מושלמת בעיר תל אביב, מומלץ להיכנס לאתרים נבחרים אשר מציגים את מיטב האטרקציות אותה העיר תל אביב מציעה. למעשה, גם כאן ניתן להוזיל בעלויות באמצעות שימוש בקופונים או בחינה מול חברת האשראי לגבי הנחות ומבצעים למופעים, בעיקר אם אתם מתכננים לבקר בתיאטרון הלאומי הבימה. למעשה, מועדוני לקוחות מציעים מגוון רחב של הנחות בעבור הצרכנים, ולכן מדובר באופציה נהדרת לתכנון חופשה בעיר – מבלי לקרוע את הכיס על אטרקציות. כידוע, בעת חופשה בעיר אי אפשר לוותר על ביקור במסעדות המצוינות. על מנת שתוכלו להבטיח את מקומכם, שמרו על מקומכם לפחות שבועיים לפני ההגעה, ומומלץ לבחון לפני האם המסעדה מציעה תפריט עסקי לשעות הצהריים, ובכך תוכלו להרוויח גם ארוחה משובחת וגם הנחה משמעותית בעיר.

 

תחבורה בעיר

כידוע, הכניסה והיציאה מתל אביב עמוסות באופן תדיר, ולכן הזמנה של מונית גדולה בחולון תחסוך לכם לא מעט זמן בעמידה בפקקים, כך שתוכלו לנצל את הזמן שלכם כיאות ולהימנע מעמידה ממושכת בפקקים. בנוסף, במקום להשתמש במוניות בתוך העיר תוכלו להשכיר אופניים במחיר של 2 שקל בלבד ביום. תל אביב ביחס לערים אחרות מציעה לרוכבים מסלולי אופניים אשר פרוסים לכל אורך העיר, ולכן מדובר באופציית ניידות מצוינת – בתנאי כי אתם משתמשים בקסדה.

חוף ים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו