איך תרימו את עסק התיירות שלכם ברשתות החברתיות השונות

זה לא סוד שכיום קידום, והפופולריות שבאה לאחר מכן, מקורם בעיקר ברשתות החברתיות.

אמנם רבים חוששים לגשת ולעשות שימוש בפלטפורמה הזו, אבל לא באמת צריך להירתע.

בעזרת כמה טיפים תוכלו להרים את העסק שלכם ואפילו לקבל את מקום הכבוד בתור הטרנד החם הבא.

לרשתות חברתיות יתרונות מובהקים המסייעים לבעלי עסקים, חדשים וותיקים, לפרוח. אך לא הכול בא בקלות ובמהירות ורבים לא מבינים שלא מדובר פשוט בקסם שקורה מעצמו ויש להשקיע מחקר, זמן וכסף על מנת להצליח. יחד עם זאת לא מדובר בדבר בלתי אפשרי. רשתות חברתיות מתוחזקות היטב יכולות להיות כרטיס הזהב שלכם להצלחה עסקית ואפילו מתמשכת.

 

תחזקו כמה רשתות

ראשית, זכרו כי ישנן כמה רשתות חברתיות דומיננטיות ביותר ועליהן יהיה הכי חשוב להתרכז ובמקביל. כל רשת חברתית עובדת על בסיס מסוים ופונה לרבים אבל מקוטלגת עדיין בתור ייעודית לקהל יעד כלשהו. לכן, על מנת לשלוח כמה שיותר זרועות, תחזקו יותר רשתות.

לדוגמא, הקהל הצעיר יותר עושה שימוש באינסטגרם וטיק טוק בעוד שהקהל הבוגר יותר אוהב את הפייסבוק.

 

עוקבים

לאחר שהקמתם את העמודים לעסק התיירות שלכם הגיע הזמן להשיג תשומת לב. לצערנו דבר זה לא קורה בשנייה ועל מנת שזה יקרה באופן אורגני צריך הרבה מאד סבלנות, אנשי מקצוע וכסף.

הצורך בעוקבים נובע לא רק מהצורך בלקוחות אלא גם מעניין יותר טכני הקשור לאפליקציית הרשת. כאשר אפליקציה מזהה שיש לנו כמות גבוהה של עוקבים היא מייחסת יותר חשיבות לעמוד והיות שהוא כה מצליח היא מקדמת אותו ומפרסמת אותו יותר באמצעות האלגוריתמים שלה.

לכן, על מנת לתת בוסט מסוג זה לעמוד שלנו מומלץ לבצע קניית עוקבים לאינסטגרם, לפייסבוק וכך הלאה.

 

תוכן

לאחר שקנינו עוקבים, והתחלנו לקבל גם עוקבים באופן אורגני כתוצאה מכך, חשוב שנדאג לזה שהם יישארו וימשיכו להביא עמם עוד עוקבים ולקוחות פוטנציאליים. לכן, התוכן שאתם מעלים לכל רשת חברתית היא חשובה מאד ויש להתאים אותה גם לעמוד באפליקציה המסוימת.

במידה והקמנו אינסטגרם, נדאג להעלות תמונות שרלוונטיות לעסק אבל לא כאלה שמטרתן היא רק למכור. כך נבסס אמון בינינו לבין העוקבים שלנו. בפייסבוק לדוגמא, נעלה פוסטים שקשורים לעסק אך שהינם בעלי ערך, ומוסרים מידע שיכול לעניין את העוקב.

 

קידום אורגני

לבסוף, לאחר שקיבלנו בוסט לעסק, נוכל כמובן להמשיך ולקדם, בעזרת אנשי מקצוע, את העסק באופן אורגני על מנת שהדבר ישתלם גם לטווח הרחוק.

 

לסיכום

רשתות חברתיות הן מפתח נהדר לקידום עסק התיירות שלנו. עלינו לוודא שיש לנו בוסט של עוקבים על מנת לקבל תשומת לב. על מנת שהם גם יישארו עלינו להשקיע רבות בתוכן שמועלה, במקביל, בכמה עמודי רשתות חברתיות שהקמנו.

אפליקציות

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו