אילו מוצרים חובה לרכוש לטיולי תרמילאים בחו"ל?

טיולי תרמילאים ברחבי העולם הם חלום של רובינו. ההליכה בשבילי הטבע, הטיפוס על ההר והטעימה הקטנה שלנו מהאינסוף של היקום היא חוויה יוצאת דופן. נופיו של כדור הארץ יכולים לגרום לאושר רב, למלא את הלב ולשמח כל אחד. לכן אנו בהחלט ממליצים לכם לצאת לטיול. אבל אם לא תערכו היטב הטיול עלול להפוך למאוד מאתגר וזה יאפיל על החוויה, אז איך תתכנו היטב? ואיזה ציוד כדאי לקנות? הכל בכתבה הבאה.

 

נעליים איכותיות כדי לשמור על הגוף שלכם

הדבר הראשון שחשוב שתקנו הוא נעליים. הרגליים שלכם יצעידו אתכם לאורך קילומטרים רבים וחשוב שתעניקו להם נוחות מרבית ויציבה נכונה. עם נעליים לא טובות אתם תפגעו בגוף שלכם – בגב, בברכיים, בכפות הרגליים ועוד. חנות טיולים טובה תוכל להציע לכם מגוון סוגים של חברות של נעלי טיולים, או נעלי הרים בשפה יותר מקצועית, ואתם תבחרו את זו שנוחה לכם.

 

ציוד שיתאים למקומות קרים

הציוד השני בחשיבותו הוא ציוד שישמור על חום גופכם במקומות קרים. ציוד כמו שק שינה איכותי שמותאם ל-0 מעלות ומטה, מעיל איכותי שחוסם את הקור של הרוח, גרביים תרמיות, מכנסיים טרמיות, גופייה טרמית וכיוצא בזה. אל תחסכו בציוד זה כי אתם עלולים לסבול מאוד מהקור במקומות גבוהים, בשונה מהארץ בה בדרך כלל הבעיה היא החום.

 

ציוד לבישול נוח בתנאי שטח

אנו מציעים לכם להצטייד גם בציוד טוב לבישול. האוכל הוא לפעמים העיקר של הטיול, הוא מחבר בין האנשים והוא מסוגל לעודד אתכם בעלייה קשה או סתם ביום מבאס. אז כדאי לכם להשקיע בסיר טוב שקל לנקות, בסט צלחות וסכו"ם נוח לאכילה ומפנק, בערכת תבלינים נוחה ובכל העולה על רוחכם. אין כמו אוכל, אז כדאי להשקיע בו!

 

ציוד ללילה

הלילה הוא זמן מהנה במיוחד בטיול – יושבים סביב המדורה, משוחחים, שרים וכו'. לכן כדאי לכם ליהנות מהלילה ולהצטייד בפנס נוח שיעזור לכם לאסוף עצים, באוהל שיעניק לכם שינה טובה ושקטה, במזרון שיגרום לכם לקום בלי כאבי גב ועוד. השקיעו בציוד שינה מפנק כדי ליהנות יותר ביום!

 

איזה לבוש מתאים לטיול תרמילאים?

חשוב להקפיד על לבוש תואם לטיולי תרמילאים – מכנסיים שאפשר להפוך אותם לקצרות באמצעות רוכסן שנמצא בקו הברכיים, חולצות דרייפיט למניעת ריח לא נעים, כובע שישמור עליכם ועוד. הלבוש יכול להיות גם חלק עיצובי ומהנה, אז תבחרו בצבעים שאתם אוהבים ובגזרה שמחמיאה לכם.

 

לסיכום

טיול תרמילאים דורש הרבה הכנה מבחינת קניית ציוד – נעלי הרים, ציוד ללילה, לבוש מתאים לטיולים, ציוד להכנת אוכל ולארוחה, ציוד למקומות קרים ועוד. אם תתכוננו היטב לטיול, ותקנו את הציוד בחנות איכותית ואמינה, מובטחת לכם הנאה גדולה יותר מטיול התרמילאים לו אתם כל כך מצפים.

מטייל

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו