7 סוגים של אירועים מגניבים שאפשר להשתתף בהם בחופשה

חופשת הקיץ השתנה, כמו כל השנה האחרונה.

עקב הקורונה, פעילויות בארץ נהיו תחת סימן שאלה.

אנשים רבים הבינו שהפעילויות צריכות להיות גם פרסונליות וגם ביתיות בזום.

בכדי שתהיה תוכנית גיבוי, וגם כולם הסתגלו לזום וזה עובד לא פחות טוב.

 

אז איזה סוגים של אירועים מגניבים יש?

סדנאות יצירה ופעילות

ניתן להשתתף בסדנאות מגניבות ליצירה. במהלכי הסדנא ניתן ליצור בסדנאות האלה לוח קיץ למשל, סדנא לתיאטרון בובות, סדנא על המשפחה ועוד. בסדנאות תיאטרון הבובות תינתן הרצאה מאוד מעניינת על תלבושות לתיאטרון. הסדנא תיתן דוגמאות ליצירה ושימוש במוצרים כמו קרטון, סול ובד.

סדנא נוספת היא סדנא על המשפחה. ילדים יוכלו לסייר וללמוד על דיוקנאות משפחתיים שונים. במסגרת הסדנא ילדים יוכלו ללמוד על סיפורים אישיים, תחומי עניין וסודות כמוסים.

 

מתחם נינג׳ה ישראל

כל ילד שצפה בנינג׳ה חולם להיות האלוף הבא. המתחם מבוסס על תוכנית הטלוויזיה, ובו יש מתחם נינג׳ה מיוחד לילדים ומבוגרים. בפרק יש למעלה מ-2,000 מטר של מתקנים. המתחם נותן לילדים שלכם המון עצמאות, הרגשה של מסוגלות וזו יכולה להיות פעילות סופר מגניבה ומגבשת.

 

פסטיבל הילדים של מיני ישראל

בפסטיבל הילדים של מיני ישראל תוכלו למצוא מגוון של מופעים והצגות של כוכבי ילדים שונים. המתחם מכיל בתוכו תחנות יצירה, ארץ התנ״ך, מתחם על התוכנית האהובה פאודה, סמי הכאבי, כח פיג׳יי ועוד.

 

שישי בפארק! מופע קיץ

פארק אריאל שרון מציע בילוי משפחתי נהדר ומגניב. בפאר יהיה סדרה של מופעי קיץ שתכלול בתוכו את המיטב המוזיקה לילדים שלכם.

 

סיורי זריחה בפארק המעיינות

צוות פארק המעיינות הכין לכם קיץ לוהט. הצוות מזמין את הציבור לסיור ירח מלא וסיורי זריחה אל מול הרי הגלבוע והגלעד. השעות של הזריחה והחשיכה לפנות בוקר הן שעות קסומות מאוד ובהן הטבע מתעורר מחדש. בקיץ הטמפרטורה בשעות אלה היא גם יותר נעימה. תוכלו להנות בפארק המעיינות מהמעיינות הקסומים שיש לעמק להציע לכם.

 

בר או בת מצווה בזום

כן, הקורונה הכתיבה איתה דברים חדשים וחגיגות בר ובת מצווה בזום לא נראים כבר מוזרים. בכדי להפוך את האירוע למגניב ומדהים במיוחד, צריך להבין איך מארגנים אותו בצורה וירטואלית. על מנת לארגן אותו בצורה טובה יותר, ניתן להיעזר במדריכים לזום, בכדי ללמוד את הכלים הבסיסיים בצורה הטובה ביותר.

 

קוסם / אומן חושים בזום

בשנת 2020, שום דבר כבר לא יכול להישמע מוזר. אותו אומן חושים וקוסם שתזמינו לביתם לחגוג יומולדת, בת או בר מצווה, או לכל חגיגה, יכול להופיע גם בזום. כל מה שתצטרכו לבחור הוא קוסם או אומן חושים שעובד בצורה זו – מומלץ לחפש מופע קסמים zoom. לרוב, העלות אמורה להיות זולה יותר מהופעה פרסונלית. המופיע יקבל סיסמא לפגישה בזום ויהיה מוכן בזמן שתואם אתו למשך הזמן שסוכם.

 

לסיכום

אחרי שנה עמוסה ובלתי צפויה כזאת, מומלץ מאוד לתכנן פעילות לחופשה בכל מצב. גם פעילות ביתית בזום וגם פעילות בחוץ, יכולות להיות מגניבות מאוד עבור הילדים וכל המשפחה.

 

קסם עם קלפים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו