אלו הדברים שכל אדם חייב לעשות כאשר הוא מגיע למקסיקו

מקסיקו מפורסמת בכך שיש בה גם חופים מדהימים וגם עתיקות שיעצרו לכם את הנשימה. מדובר בשילוב מעניין מאוד שמושך מיליוני תיירים. במקסיקו תוכלו למצוא אתרים מדהימים וגם אטרקציות מעניינות, אל תחמיצו.

 

אז למה מקסיקו?

מקסיקו מפורסמת בעיקר בזכות מזג האוויר שלה, אתרי הנופש שיש בה לאורך כל החופים, העתיקות ואתרי הארכיאולוגיה המדהימים, וכמובן סצנה חזקה מאוד של מסיבות וחיי לילה. גם התרבות הקולינרית שלה מפורסמת מאוד, והאוכל המקסיקני נאכל בכל העולם, ומפורסם בהיותו ייחודי. אטרקציות במקסיקו, הן דבר שאסור לפספס, וכדאי לכם לבדוק אותן לפני.

 

אז מה להתחיל ולאן ללכת?

האטרקציות במקסיקו הן בלתי נגמרות, ולכן כדאי לכם להתמקד ולדעת בדיוק מה אתם רוצים ומה מתאים לכם. אז מה האטרקציות שאסור לפספס?

  • פארקים להמונים – פארק המים Xel-Ha ופארק Xcaret הם שני פארקי מים מפורסמים מאוד, בראשון, תוכלו למצוא לגונה טבעית, בה אפשר לשחות עם דולפינים, לעשות אבובים, טיולי אופניים וקאייקים, וכמובן לשחות עם שנורקלים. כמובן שאוכל ושתייה יהיו שם ללא כל הגבלה. הפארק נמצאה ליד הפלאיה דל כרמן, ממש על הכביש הראשי. הפארק השני, ה Xcaret , כולל גם הוא את אותם דברים, ובו ניתן לשחות בין ביתני פרפרים וגנים בוטניים. גם הוא נמצא קרוב לפלאיה דל כרמן, כעשרה ק"מ משם.
  • צ'יצ'ן איצה – מדובר בעיר שנבנתה על ידי בני המאיה, והיום היא אתר ארכיאולוגי מפורסם, שכולל מקדשים ומבנים רבים שלהם. באמצע המתחם ישנה פירמידה בשם, פירמידת אל קסטיליו, שבראשה יש מקדש. ניתן להסתובב במקום שעות רבות ולהתרשם מתרבותם של בני המאיה וסגנון האדריכלות הייחודי שלהם. הפירמידה הוכרזה ביולי 2007 כאחד משבעת פלאי תבל החדשים.
  • האתר הארכיאולוגיה פלנקה – מדובר בעיר נוספת מתקופת המאיה, במדינת צ'יאפס, גם שם תוכלו לצפות במקדשים ומבנים רבים. באתר ישנם סיורים בתשלום, היוצאים מהעיר פלנקה, ומהסביבה. מדובר בחוויה מעניינת במיוחד בשל העובדה שהאתר נמצא בתוך הג'ונגל.
  • צלילה בחצי האי יוקטן – חצי האי יוקטן במקסיקו נחשב כאחר המקומות המפורסמים לצלילה בכל העולם. מדובר בחצי אי מצפון לים הקאריבי, ותנאי הצלילה בו, טמפרטורת המים ובהירותם, מתאימה לצלילה בכל ימות השנה.
  • גלישה בעיירה פוארטו אסקונידידו – אתר גלישה שמושך גולשים מכל העולם, הבאים להנות מהים הסוער, מהגלים הגבוהים מחיי הלילה העשירים.
  • טאקו – האוכל המקסיקני מפורסם בכל העולם, ונכלל גם הוא כאטרקציות במקסיקו. אל תפספסו היכרות עם השווקים המקומיים ועצרו באחד מדוכני האוכל ברחוב וקחו לעצמכם טאקו, עם לימון, שעועית, בצל ורוטב חריף. אפשר כמובן גם ללכת לאחד ממסעדות הפועלים המקומיות – חוויה מעניינת.

לסיכום, מקסיקו היא ארץ מדהימה שמושכת תיירים מכל העולם, יש בה המון אטרקציות ואתרי תיירות, ולכם נשאר רק לבחור לעצמכם את המסלול שלכם. ההנאה שם מובטחת.

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו