אלו מקומות חובה לראות כאשר עושים טיול לאוסטרליה?

כל מי שהיה באוסטרליה, בוודאי יגיד לכם כי היא, בלי כל ספק, מדינת החלומות. כל מי שביקר באוסטרליה מעיד כי היא יעד החלומות שלו, וכי האגדות הקדושות מזמני החלום האבוריג'יני, בעוד הרוחות העצומות העלו את המדבריות ואת יערות הגשם האדומים, כמו גם את שוניות האלמוגים, בהחלט שווים ביקור ואת הטיסה הארוכה עד לאוסטרליה.

בגודל שלה היא כמעט בגודל של ארצות הברית, אך גודל האוכלוסייה שבה היא בגודל של ניו יורק, ועם מספר חיות בר הכי מוזרות על פני הפלנטה. מדינת אוסטרליה נודעות בניגודים נפלאים, וכן ביופי נשגב.

לאורך חופיה, תוכלו לחקור יערות גשם קדמונים, ערים תוססות, איי חול אדירים, ואת אחד מן פלאי הטבע שישאירו אתכם ממש בלי מלים, הלא היא שונית המחסום הגדולה. באם תמשיכו לקרוא, תגלו, בין השאר – אלו מקומות חובה לראות כאשר עושים טיול לאוסטרליה?

 

האם טיול לאוסטרליה חייב לכלול את המקום גשר נמל סידני?

לא קיים כל עוררין על כך, כי טיול לאוסטרליה פשוט חייב לכלול את המקום גשר נמל סידני. לא מבינים למה, הנה ההסבר לפניכם. ובכן, ביחד עם בית האופרה, גשר נמל סידני מהווה את אחד מן הסמלים האדריכליים הכי נחשבים באוסטרליה. הישג בנייה מוביל שכזה זכה לשם החיבה הקואטאנגר, והינו מהווה את גשר קשת הפלדה הכי גדול במרחבי תבל, אשר בנייתו הושלמה לפני כתשעים שנים, ארבעים שנה בטרם נבנה בית האופרה של סידני.

מה שהכי תיהנו לעשות בסידני בא לידי  ביטוי בעלייה מודרכת למעלה הגשר, בו יהיה באפשרותכם ליהנות מנופים עוצרי נשימה של העיר ושל הנמל. המעבר לשביל של הולכי הרגל משתרע על גשר שני של קווי הרכבת ואף של שמונה נתיבים לתנועת הכבישים, ואפשר לחשב מסלול מחדש בכל נתיב, על מנת לבצע התאמה מיטבית של זרימת התנועה.

 

האם בעת תכנון טיול לאוסטרליה חובה לראות את הפארק הלאומי דאינטרי אשר בצפון קווינסלנד?

כל מתכנן טיולים בוודאי יאמר לכם, כי בזמן של תכנון טיול לאוסטרליה פשוט חובה להגיע לפארק הלאומי שנקר דאינטרי, בעודו ממוקם בצפון קווינסלנד. מדובר אודות אזור של מורשת עולמית טרופית רטובה, אשר נחשבת לאחת מן המערכות הכי קדומות וכן אקולוגיות על פני כדור הארץ שלנו. אזור זה משתייך לאבוריג'ינים המזרחיים קוקו יאלנג'י, והמון מאפיינים טבעיים שבו בעלי משמעות רוחנית עמוקה.

הפארק הלאומי דאינטרי מקיף שני סוגי קטעים מובילים – קאפה טריבולשיון וכן ערוץ מוסמן, שבו המים צלולים מכדי להאמין, שוצפים מעל גבי סלעי הגרניט, שבתורו מהווה את אחד מן האזורים הכי יפהפיים לבקר בהם באוסטרליה. ביער גשם פוגש שנית לאורך החולים הלבנים והחוליים של ים האלמוגים. רצועת חוף מהממת שכזאת מהווה את אחד המקומות היחידים בעולם שבו מתכנסות שתי מערכות האקולוגיות העשירות ביותר ביקום.

 

האם מקומות שחובה לראות כשעושים טיול לאוסטרליה הוא הברום?

יש מקומות שפשוט חובה לראות כאשר מטיילים לאוסטרליה, ואחד מהם בבירור הוא הברום. הוא ממוקם בצפון מערב אוסטרליה, שהיה בעבר בירת הפנינים של העולם, אך במציאות העכשווית זה עיירת תיירות משגשגת והשער האולטימטיבי לאזור קימברלי הנהדר.

אטרקציות באוסטרליה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו