ביטוח נסיעות לחו"ל – האם זה חובה בכל נסיעה

איזה כיף! סגרתם טיסה לחו"ל, עכשיו עליכם לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל. בעוד שרבים סומכים על כך שיהיה בסדר, או על התנהלות זהירה, תנו לנו לספר לכם שביטוח נסיעות לחו"ל זה חובה. ביטוח נסיעות לחו"ל – האם זה חובה בכל נסיעה? קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

כל נסיעה לחו"ל היא מהנה, עד לרגע בו חלילה, נפצעים, חולים, או חלילה הביטחון שלכם בסכנה, סובלים מגנבה, וכן אם נגרם נזק או נאבד לכם רכוש. אומנם התנהלות זהירה יכולה לסייע, אך ללא ספק היא לא מספיקה. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, על מנת שיספק לכם שירותים רפואיים ומצילי חיים, מענה כספי, תמורת עלות שאינה גבוה. אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ ואמין פספורטכארד היא הכתובת עבורכם.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה אומר

כל אזרח בישראל, זכאי לביטוח בריאות ממלכתי, אשר מאפשר לו לבצע ולקבל טיפולים רפואיים, לרכוש תרופות וכדומה. ביטוח זה, אינו תקף כאשר האזרח נוסע לחו"ל. כאשר חלילה קורה מקרה במדינה זרה, האדם עלול שלא לקבל טיפולים הכרחיים, או לחלופין, לשלם בעבורם סכומים גבוהים, זאת בשל העובדה שהאדם אינו זכאי לביטוח בריאות באותה מדינה. לשם כך, נועד ביטוח נסיעות לחו"ל, ולכן מבחינתנו הוא בגדר חובה בכל נסיעה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה נותן

ראשית, ביטוח נסיעות לחו"ל מספק פיצוי כספי במקרים של פגיעה. גובה הפיצוי יתקבל בהתאם למקרה, ובשל כך ישנה חשיבות רבה לתעד כל טיפול או קניה של תרופות בחו"ל, תיעודי אשפוז ועוד. מלבד הוצאות רפואיות, ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק כיסוי למקרים של ביטול.

כמו כן, ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק כיסוי גם במקרים של הטסות ראויות לארץ, פינוי יבשתי, אווירי או ימי, העברת גופה חלילה, הגנה משפטית ועוד. בנוסף לכך, ביטוח נסיעות לחו"ל לא פעם כולל גם את המטען והכבודה של הנוסע. במקרה של נזק, גנבה או אובדן התכולה, יוענק פיצוי כספי.

 

סוגי ביטוחי נסיעות לחו"ל

ישנם מספר סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר מתאימים לאוכלוסיות שונות, וכן למטרות נסיעה שונות. באופן כללי, ישנו ביטוח נסיעות סטנדרטי, המיועד לנסיעה קצרה למטרת נופש. מלבד ביטוח זה, קיים ביטוח פעילות אתגרית, הכולל כיסוי במקרה של פגיעה, וכן שירותי חילוץ. בנוסף לכך, ישנם ביטוחים לנשים בהריון, לאנשים עסקים, ועוד.

 

לסיכום, ביטוח נסיעות לחו"ל – האם זה חובה בכל נסיעה

סגרתם טיסה לחו"ל, וכעת עליכם לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל. לאלו מבנינו אשר אינם בטוחים כי הם מעוניינים לסגור ביטוח, תנו לנו לספר לכם, ביטוח נסיעות לחו"ל זה בגדר חובה. ביטוח נסיעות לחו"ל מספק הגנה, שירותים רפואיים ופיצוי כספי במקרים שונים, לרבות פציעה, חולי, סכנה, גנבה, אובדן או נזק לרכוש ועוד.

ביטוח נסיעות

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו