בילויים מפוקפקים באמסטרדם: איך לצלוח אותם ולצאת גבר גבר

למרות שאמסטרדם, בירתה של הולנד, התחילה את דרכה ככפר דייגים קטן במאה ה – 12, כיום אנו מכירים אותה כאחת מערי התיירות המובילות באירופה! אמסטרדם מפורסמת בתחומים רבים, וביניהם גם מציעה חיי לילה עשירים, ואטרקציות "מפוקפקות" כגון מועדוני חשפנות ושירותי ליווי. דבר ידוע הוא – שגברים רבים מכל הגילאים, מגיעים לאמסטרדם על מנת להתאוורר קצת מבחינה מינית, בין אם הם מתכוונים רק לצפות ו"לשטוף את העיניים", ובין אם לעשות יותר מכך… איך נוכל לצלוח בבטחה את הבילויים המפוקפקים שאמסטרדם מציעה לנו, ולשרוד כדי לספר על זה?

 

חיי הלילה באמסטרדם

אמסטרדם היא בירתה של הולנד, העיר המאוכלסת ביותר בגבולותיה, ומטרופולין תיירותי עצום המושך אליו מיליוני תיירים בשנה! התיירים מגיעים לכאן מסיבות שונות, אולי כדי לראות גלריות ומוזיאונים, אולי כדי להתפנק עם גלידות חשיש ועוגיות הפתעה, וחלק גדול מהם? מגיעים עבור מועדוני החשפנות ושירותי הליווי האיכותיים שאמסטרדם מציעה… לא לשווא נוכל למצוא פה תיירים צעירים מכל העולם, לרוב גברים בגילאים שונים – שהגיעו על מנת לתת חופש למיניות שלהם. המיניות של כל גבר היא הגאווה שלו! והוא יהיה מעוניין לשמור עליה, ללבות אותה כשהיא דועכת, ובעיקר בתקופות שבהן הוא אינו פעיל מינית. גברים רבים מטפלים בחוסר חשק מיני באמצעות תכשירים כמו קמגרה (שאינם מצריכים מרשם רופא), באמצעות צפייה בפורנו, ביקור במועדוני חשפנות, ולעתים גם פונים לשירותי ליווי. על אף שבישראל יצא שם מפוקפק לשירותי חשפנות וליווי, מקומות רבים בעולם, ביניהם אמסטרדם – מתייחסים לעניין בשוויון נפש, ממש כמו כל עסק אחר.

 

בילויים מפוקפקים באמסטרדם – לעשות את זה נכון!

אמסטרדם היא כנראה העיר היחידה בעולם – המתירה שימוש בסמים ובזנות, ולכן? תיירים רבים מגיעים לכאן על מנת לפרוק כל עול, להתנסות בחוויות, ובעיקר? להנות כמה שאפשר! אם הגענו לכאן על מנת לצפות בנשים המרשימות שיש לאמסטרדם להציע לנו – כנראה שנסיים את הלילה במועדון חשפנות איכותי… ויש פה המון כאלו! נמליץ לכם לשאול קצת, לעשות בירור באינטרנט, ולקבל המלצות לפני שאנחנו רצים למועדון החשפנות… על מנת לא להתאכזב ולוודא שזה מתאים לנו! יש מגוון גדול של מועדונים, וכדאי לברר על המחירים, על איכות מופעי החשפנות, על האוכלוסייה הנוהגת לפקוד את המקום, ועוד. במידה ואנו מחפשים בילוי שהוא קצת יותר "הארד-קור", ובקיצור – מתחשק לנו "לתת בראש"… אמסטרדם מציעה שירותי ליווי מגוונים במיוחד, ואנו בטוחים ששמעתם על "רובע החלונות האדומים" – שהוא הסמל לשירותי הזנות בעיר! שירותי הליווי בעיר מתפרשים הרבה מעבר לחלונות האדומים, וניתן להזמין נערות ליווי גם דרך האינטרנט, ובחדרים באזורים אחרים בעיר. ענף הזנות באמסטרדם הוא מפוקח, ועם זאת – נמליץ לכם לשמור על עצמכם ולהשתמש באמצעי הגנה יעילים – כדי להימנע ממחלות ובעיות נוספות!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו