דברים ששווה לדעת לפני שמגיעים לדובאי

עכשיו שמותר לנו כישראלים לנסוע לאיחוד האמירויות, כולם רוצים להגיע לדובאי.

אך יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני הנסיעה לעיר המיוחדת הזאת.

במאמר הבא נציין כמה מהם.

התרבות בדובאי שונה משל מדינות אחרות, ונשאלות כמה שאלות לפני הטיסה לשם.

איך כדאי להתלבש? האם צריך לתת טיפ ​​למלצרים? האם מותר לשתות אלכוהול? נענה כאן על כל אלה.

 

  1. ביקור בין אוקטובר לאפריל

לדובאי יש רק שתי עונות – חמה וחמה יותר. החורף חל בין אוקטובר לאפריל , ולעיר מגיעים שמיים כחולים ומזג אוויר מושלם לבילוי על החוף. זו גם עונת הגשמים, אך בדרך כלל ממטרי גשם לא נמשכים יותר מדי זמן, לכן אל תתנו לגורם זה להשפיע על תאריכי הנסיעה שלכם.

 

  1. תסתכל על טיסות חצי שנה קדימה

חברות תעופה בינלאומיות משחררות בדרך כלל את המושבים הזולים ביותר שלהן כחצי שנה לפני מועדי הטיסה. זה לא אומר שאתה בהכרח צריך לקנות את הכרטיסים שלך הרבה זמן מראש, אבל מומלץ להתחיל לחפש ולהשוות מחירים. לכל המאוחר, עלייך לקנות את הכרטיסים חודש מראש.

 

  1. תזמין את המלון שלך חודשים מראש

מכיוון שדובאי הופכת למקום חופשה כל כך פופולרי בשנים האחרונות, ומכיוון שאוקטובר עד אפריל הוא הזמן המועדף לביקור של תיירים, תרצה להיות בטוח שיש לך מקום נחמד ללון בו במהלך שהותך בעיר. על מנת לעשות זאת, תזמין את המלון שלך בדובאי חודשיים-שלושה מראש.

 

  1. הראה כבוד במהלך הרמדאן

אם אתה מבקר במהלך חודש הרמדאן הקדוש למוסלמים, שנחגג בחודש התשיעי של לוח השנה האסלאמי, כבד את המוסלמים ואת מנהג הצום שלהם. המשמעות היא שלא תוכלו לאכול, לשתות או לעשן בפומבי מולם בין הזריחה לשקיעה.

 

  1. להתלבש בצניעות

כשאתה אורז את המזוודה שלך לחופשה, חשוב לבחור בגדים צנועים, ולא כאלו חושפניים או צעקניים. בגדי נשים נחשבים מגונים אם הם קצרים מדי, צמודים או שקופים, בעוד שגברים לא נוהגים להסתובב בלי חולצה. חשוב להתלבש בצניעות כדי למנוע תשומת לב לא רצויה ולכבד את התרבות המוסלמית.

 

  1. בקש רשות לפני שתצלם

לעולם אל תצלם אדם זר או תצטלם איתו ללא רשותו, אלא אם כן אתה מצלם נוף באזור תיירותי גדול. אבל לעולם אל תצלם אישה מוסלמית ללא רשותה, ואל תצלם שום בניין ממשלתי, שדות תעופה, מתקנים צבאיים וכו'.

 

  1. האם כדאי לך לתת טיפ?

טיפים הם לא דבר חובה בדובאי, אבל זה מנהג נפוץ. רוב המסעדות יוסיפו טיפ לחשבון שלך. נהגי מוניות לא מצפים לקבל טיפ, אך נושאי מזוודות ואורזים בסופרמרקט מקבלים בדרך כלל טיפ קטן עבור שירותיהם.

כמובן שחשוב גם לעשות מחקר להכיר אטרקציות בדובאי לפני הנסיעה.

 

בית מלון

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו