5 דרכים לחסוך בחופשה הבאה שלכם

בשעה טובה, ואולי עדיין לא, עם ישראל נופש בקיץ הזה יותר מהקיץ של שנת 2020.

ספק גל רביעי בפתח, וריאנטים וחופשת הסמסטר שנותנת לכל הסטודנטים רגע של אוויר לנשימה – כל אלו שולחים אותנו לנופש.

למרות הקושי הכלכלי, למרות הלחץ בזמנים וכל מה שקורה מסביב – יותר מתמיד צריך לנפוש ולהנות.

עם כמה שינויים קטנים בהתנהלותכם בנופש, תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף. טיסה נעימה!

 

מתיחות לרגליים

זה הזמן לוותר על תחבורה ציבורית. הדרך הטובה ביותר לחקור את העיר, כפר והטבע היא דרך הרגליים שלנו. הליכה ברגל תעזור לכם גם לשמור על המשקל במהלך החופשה בזמן שאתם מנשנשים מגוון מאכלים מקומיים ותחסוך לכם המון כסף על אוטובוסים ומוניות.

 

אוכל מקומי

מסעדות שף הן ללא ספק מוסד קולינרי שמושך אליו תיירים רבים. תמיד כיף לגלות את הגורמה המקומי. אבל! עד שטסתם ליוון, לא תאכלו בטברנה המקומית? האוכל המקומי, לא משנה באיזו מדינה תנפשו, תמיד יהיה זול יותר וביננו – גם טעים ומיוחד יותר! בתיאבון.

 

טיסות זולות

מלכת הקרב של הוזלת החופשה שלכם. פשרה בדרך הניוד הבין יבשתית תוכל לחסוך לכם מאות ולפעמים גם אלפי שקלים בסגירת החופשה שלכם.  Cheap flights, לדוגמה, הוא אתר להזמנת כרטיסי טיסה וסגירת חבילות נופש ביעדים שונים בעולם. כשסוגרים דילים וטיסות דרך אתרי טיסות מוזלות נהנים בהטבות בתשלומים הבאים:

  1. עלויות הטיסה מצטמצמות באופן משמעותי מאחר והאתר מחפש טיסות צ'רטר.
  2. ניתן לסגור גם ביטוח נסיעות במחיר מוזל
  3. המחיר משתנה בהתאם לכמות הכבודה שתיקחו עמכם – בלי מזוודה או מזוודה אחת לזוג תגרום לכם לשלם פחות!
  4. האתר מראה לכם מהם התאריכים הזולים ביותר לטוס בהם.

כשמתחילים בבירור נכון לגבי הטיסות שלכם, תוכלו להיות בטוחים זו הנקודה בה אתם מתחילים להוזיל את הוצאות הנופש שלכם.

 

הגדרת תקציב

אם הגעתם לחלק זה של הכתבה, אין ספק שאתם צריכים להגדיר לכם מסגרת תקציבית שממנה לא חורגים. מטיילים בהודו, נופשים בתאילנד וחובבי האופנה באיטליה – כאחד האדם! תגדירו לכם סכום שממנו אתם לא חורגים! אחת הסיבות המרכזיות להוצאות גדולות בנופש היא שהפרט מאפשר לעצמו לבזבז כסך בקניות כי "אם כבר נופש – אז עד הסוף!" אך לא חובה עד לסוף המסגרת שלכם. התנהלות כספית נכונה מתחילה בהצבת גבולות, גם בחופש.

 

המרת מט"ח

היוהרה הישראלית שבה כולנו חוטאים לפעמים עלולה לעלות לנו הרבה כסף. לא תמיד דוכני החלפת המט"ח יתנו לנו מחיר אופטימלי, במיוחד לא בארץ. לכן, מומלץ לברר מה הם שערי המט"ח במדינה אליה אתם טסים. לא מובטחת הנחה ענקית, אך ללא ספק תוכלו לחסוך. נקודת המוצא שלכם היא לטוס עם דולרים ולהמירם למטבע המקומי כאשר אתם נוחתים ביעד. תהנו!

 

מחשבון

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו