דרכים ליהנות בהופעות יותר מכולם

מכירים את הרגע הזה שאתם יושבים בהופעה, נהנים מהמוסיקה, מתמלאים בשמחה אבל יש משהו קטן שפשוט מציק לכם והורס את הכל? יש כמה דברים שיכולים להרוס את ההופעה,

אבל העיקרי הוא ישיבה על טריבונה שגורמת לחוסר נוחות.

אם אתם אוהבים הופעות בקיסריה או אמפי שוני אתם בטח מזדהים – הרי השקעתם כסף רב בשביל להגיע, למה אין לכם כיסא הולם?!

 

הפתרון האידיאלי!

כנראה שלא ניתן לשכנע את מי שאחראי על הפן הלוגיסטי של ההופעה לשנות את צורת הישיבה, לכן אנו נציע לכם פתרון קל ונגיש. מכירים את כסאות הקמפינג המתכווננים? אז תדמיינו אחד כזה אך משודרג יותר. עם כסא EZcamp להופעות בקיסריה / שוני – תוכלו ליצור לכם חווית צפייה מושלמת, הן מבחינה מוסיקלית והן מבחינת הנוחות.

 

למה בהופעות אין כיסא?

ראשית כל, יש צעירים שמעדיפים להיות בסמוך לקדמת הבמה ולרקוד, לכן אין כיסאות עבורם. ובנוסף, יש אנשים שנהנים לשבת על דשא או טריבונה כמו שהיא, בשל כך זה לא משתלם להביא כיסאות נוחים לכל הקהל. כיסא EZcamp ייצור לכם את המרחב האידיאלי להופעה, מבלי שתצטרכו להביא לשינוי בצורת הישיבה של כולם.

 

מה עם המחיר?

אתם בטח תוהים לעצמכם – שילמתי על כרטיס אז למה שאני אשלם גם על כיסא? להלן טיעונים שישכנעו אתכם –

  1. הכיסא הוא רכישה חד פעמית לטווח ארוך, בשונה מהכרטיס. את הכיסא תוכלו לקחת אתכם לכל מקום בו אין לכם מערכת ישיבה נוחה ומספקת.
  2. הכיסא עמיד וחזק לכן אתם יכולים להיות רגועים שהוא לא יתבלה במהרה.
  3. הנוחות בהופעה היא חזות הכל – בלעדיה לא תוכלו להתמסר לרגע וליהנות באמת. חשוב מאוד שתשקיעו בנוחות שלכם!
  4. ישיבה נכונה חשובה לבריאות וליציבה של הגב. אם תרבו לשבת בצורה לא נכונה שמכאיבה לכם ומשנה את מנח הגב שלכם, אתם תזיקו לגוף שלכם בסופו של דבר.

 

איפה ניתן לרכוש כיסא EZcamp?

כמו כל דבר בעידן הדיגיטלי, ניתן לרכוש את הכיסא באינטרנט דרך אתרים שונים. העלות של הכיסא נעה בין 180 שקלים ל- 300 שקלים – תלוי בצורה, גודל, חברה ועוד. מדובר בהשקעה קטנה יחסית לעומת הרווח שתפיקו מהכיסא הזה. כמו כן, תוכלו לבחור צבע וצורה שמועדפים עליכם ולרכוש לכם את הכיסא שהכי מוצא חן בעיניכם. חשוב שתבדקו היטב מראש מהי החברה הטובה ביותר ואם האתר ממנו רכשתם את הכיסא הוא איכותי ומומלץ.

 

סיכום

הופעה היא חוויה מדהימה, במיוחד במקומות גדולים כמו אמפי שוני או קיסריה. ברצוננו למנוע את מה שקורה לעיתים קרובות – חוסר נוחות בהופעה שפוגם בחוויה, לכן פיתחנו פתרון אידיאלי – כיסא EZcamp! מדובר בכיסא מתכוונן ללא רגליים שניתן להשתמש בו בכל מרחב. כיום ניתן לרכוש את הכיסא באינטרנט או בחנויות פיזיות, מבטיחים לכם שלא תתחרטו על הרכישה!

 

רחבת ריקודים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו