4 החופים הכי חלומיים במקסיקו

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים נוהרים למקסיקו, שהפכה למוקד תיירות של ממש.

אחת הסיבות לכך היא החופים המרהיבים שאפשר למצוא במדינה הזאת.

החופים המקסיקניים ידועים ביופיים המרהיב.

חופים רבים במקום ניחנים במראה יפה ובתולי, כאילו כף רגלו של אדם מעולם לא דרכה בהם.

אם אתם מתכננים חופשה למקסיקו, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

במאמר זה, נערוך סקירה של 4 החופים החלומיים ביותר במקסיקו, שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בסרט הוליוודי.

 

חוף ציבורי

 

Playa norte – חוף הצפון

פלאיה נורטה הוא אחד החופים היפים ביותר בעולם, בהתחייבות. כמה יפה? עד כדי כך שנבחר לחוף הטוב ביותר במקסיקו על ידי אתר הטיולים המוביל TripAdvisor. חוף הצפון ממוקם על האי מוחרס, שנמצא כ- 13 קילומטרים צפונית מזרחית לעיר קנקון הידועה. החוף מאופיין בחול לבן ונקי, כזה שנדיר למצוא במקומות אחרים בעולם. מי הים רגועים ברוב ימות השנה והם בצבע טורקיז, וללא אצות, בניגוד לחופים אחרים במקסיקו. על החוף יש שורות של עצי דקלים שמספקים צל לנופשים.

 

טבע

 

 

Playa del Amor – חוף האהבה

פלאיה דל אמור הוא אחד החופים המיוחדים ביותר בעולם. מדובר בחוף יחיד במינו, והוא ידוע גם בשם "החוף הנסתר". החוף הנסתר קיבל את שמו משום שהוא נמצא בתוך מערה, המקנה לחוף מראה טבעי ובתולי יפהפה. המערה מכסה חלקים מסוימים מהחוף, אך יש לה גם חור גדול ועגול, המאפשר כניסת שמש לחוף. האינטימיות שיוצרת המערה הקנתה לחוף את השם חוף האהבה, ואין ספק שמדובר באחד החופים היפים ונחלומיים ביותר במקסיקו ובעולם כולו.

 

אישה בים

 

Balandra Beach – חוף בלנדרה

חוף בלנדרה הוא חוף הממוקם במדינת לה פאס שבמקסיקו. לחוף זה יש מראה מיוחד, משום שהוא מוקף בהרים. הרים אלה תוחמים את שטח החוף, ויש להם השפעה רבה עליו. ההרים משמשים גם כשוברי גלים, ומפרידים בין חלקים מסוימים של הים הסמוך לחוף, לים הפתוח. הדבר הופך את החוף לנקי במיוחד, והמים בחוף זה הם מהצלולים בעולם. בנוסף, המים בחוף רגועים מאוד, וניתן לשחות בו בכל ימות השנה.

 

 

טיול בים

 

Chileno Beach – החוף הצ’יליאני

חוף צ'ילנו הוא אחד החופים היפים ביותר במקסיקו. למעשה, הוא אפילו מככב ברשימת החופים הטובים ביותר במדינה, אותה הזכרנו קודם, ומדורג במקום ה- 5 בה. החוף הצ'יליאני ממוקם בקאבו סן לוקאס, והוא אחד החופים המתויירים והיפים ביותר במדינה.

 

סיכום

מקסיקו ידועה בזכות החופים הנהדרים שאפשר למצוא בה. למעשה, תוכלו לבחור לבקר בכל חוף במקסיקו, ולהיות בטוחים שלא תתאכזבו. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים לקחת את חווית חוף הים לרמה הבאה, וליהנות מחופשה חלומית, אנו ממליצים בחום על כל אחד מהחופים ברשימה שלנו. חוף הצפון, חוף האהבה, חוף בלנדרה, והחוף הצ'יליאני, הם מהחופים הטובים ביותר במקסיקו ובעולם כולו, וביקור בכל אחד מהם יהיה חוויה שלא תשכחו.

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו