היעד החדש של הישראלים

עד 2020 המחשבה על חופשה באיחוד האמירויות היתה בגדר פנטזיה. אפילו ישראלים בעלי אזרחות נוספת בקושי העזו להגיע לשם בגלל הפחד מהסיכונים, אבל 2020 שינתה הכל, את אורח חיינו הכללי – אם לטובה או לרעה, ונתנה לנו את האופציה לצאת לחופשה באיחוד האמירויות.

 

איחוד מי?

כיוון שעד עתה לא היו לנו יחסים עם איחוד האמירויות כלל רבים לא באמת יודעים הרבה על איחוד האמירויות, ואפילו חושבים שזה חלק מערב הסעודית, אז בואו נעשה קצת סדר בדברים –
איחוד האמירויות שוכנת על חופו המזרחי של המפרץ הפרסי. בצפון גובלת איחוד האמירויות בים, ממזרח לה גם הים וגם אומן ומדרום ומערב ערב הסעודית (שהיא ארץ אחרת לחלוטין). איחוד האמירויות היא למעשה מדינה המורכבת משבע נסיכויות – דובאי ואבו דאבי שכולם מכירים, וגם עג'מאן, פוג'יירה, ראס אל ח'ימה, שארג'ה ואום אל קיוין.

באיחוד האמירויות כ-1.4 מיליון אזרחים, אך גרים בה 9.9 מיליון איש- רוב מי שגר באיחוד האמירויות הינם עובדים זרים.

האקלים באיחוד האמירויות חם ויבש – מה שנותן לה נוף מדברי והיא עשירה מאוד בנפט, מה שהופך אותה לארץ עשירה מאוד.

אבו דאבי היא בירתה של איחוד האמירויות, אך דובאי היא העיר הגדולה והמאוכלסת ביותר. הן, ויתר הערים באיחוד האמירויות מאופיינות בגורדי שחקים ביניהם הבורג' ח'ליפה בדובאי שהוא הבניין הגבוה ביותר בעולם (828 מטר), בכבישים מסודרים ללא בורות המוארים כל הזמן, מרכזי קניות ענקיים, מלונות פאר ביניהם מלון 7 כוכבים היחידי בעולם – בורג' אל עראב בדובאי, לא תוכלו למצוא הומלסים ברחובות ואחוז הפשיעה נמוך מאוד.

 

מה יש לראות שם?

גם טבע יפה לא חסר באיחוד האמירויות, וזה אחד המקומות בו האדם לקח את הטבע לידיו ועשה בו כרצונו – כך שלאורך חופיה היפים של איחוד האמירויות תוכלו למצוא גם את איי התמרים (עץ התמר הוא הסמל של איחוד האמירויות) ואיי מפת העולם ובלב המדבר תוכלו לגלוש על שלג בפארק סקי – כל אלו מעשי ידיו של האדם. ישנו גם המון טבע טבעי ופראי באיחוד האמירויות- הצלילות שם יפות במיוחד באזור אבו דאבי, וככל שמתרחקים מהערים והולכים לכיוון המדבר ניתן להנות מדיונות החול היפות ומבעלי החיים הייחודיים של האזור בטיולי ספארי וכמו כן גם מנווה מדבר עם אגמי מים מתוקים ומפלים קטנים.

 

נסיעה עם הילדים

מי שרוצה לנסוע לחופשה באיחוד האמירויות עם הילדים ודאי ישמח לשמוע שבאבו דאבי נמצא פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם – "עולם הפרארי" בו תוכלו למצוא את רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם, וגם פארקי המים "wild wadi" ו-“aquaventure” המלאים במתקנים שיגרמו הנאה גם להורים.

איחוד האמירויות היא אמנם לא ארץ גדולה במיוחד, ועל פניו היא רק מדבר שומם, אך למעשה אפשר למצוא בה הכל מהכל בעזרת שיא המודרניות והקדמה של המין האנושי מה שהופך אותה לאחת הארצות היותר מרתקות לבקר, מהסיבה הזו ומהסיבה כמובן שעד עכשיו לא יכולנו ואנו סוף סוף יכולים.
איחוד האמירויות

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו