הכירו את האטרקציה המדהימה ביופיה – מזרקות דובאי

דובאי היא אחת משבע הנסיכויות המרכיבות את מדינת איחוד האמירויות והיא מחזיקה בשיא העולם למגדל הגבוה ביותר בעולם בורג' חליפה. 

העיר משקיעה כבר שנים רבות בקידומם של פרויקטים תיירותיים ראוותניים, על מנת להפוך ליעד תיירותי נחשק לתיירות העולמית.

מערכת מזרקות דובאי תוכננה על ידי מעצבי המזרקות של בלאג'יו מלאס וגאס והן נחשבות כיום למערכת המזרקות הכוריאוגרפית הגדולה והגבוהה ביותר בעולם.

 

אטרקציה תיירותית בינלאומית מדהימה

מזרקות דובאי נחשבות לאחת האטרקציות המעניינות והמיוחדות ביותר שניתן לראות כיום בעיר הבינלאומית שהיא בירתה של איחוד האמירויות. דובאי הפכה ליעד תיירותי פופולרי גם בקרב ישראלים רבים מאז החתימה על הסכמי אברהם בין המדינות. תיירים רבים מישראל כבר ביקרו ונהנו מהמופע של מזרקות דובאי כמו גם, מאטרקציות נוספות במהלך טיול תיירותי בנסיכות.

 

לצפות במים מוארים לרקע מוזיקה

המראה של מזרקות דובאי המרקדות בקצב יוצא דופן ומיוחד יגרום לכם להתפעל, לחייך ולצחוק בהנאה. המזרקות ממוקמות על שפת האגם המלאכותי בורג’ חליפה ונבנו מראש לשמש כאטרקציה תיירותית מרשימה ועוצמתית. בעת המופע ניתן לראות את המזרקות מתיזות את המים לגובה 152 מטרים לאורם המתחלף של אלפי נורות צבעוניות בליווי מוזיקה ערבית עדכנית.

 

מבנה מרשים בעיצוב ייחודי

כאשר המזרקות עובדות ניתזים לאוויר 83,000 ליטרים של מים במופע מרשים שנראה גם ממרחק גדול. מבחינת עיצובית המזרקות יושבות במבנה המורכב מצורות גיאומטריות של שתי קשתות וחמישה עיגולים בו ניתן לצפות בזוויות שונות מסביב לאגם. לאורך הטיילת של האגם כולו הותקנו רמקולים איכותיים, כך שניתן לשמוע את המופע מכל מקום שתחליטו לעצור בו.

 

כוריאוגרפיה חווייתית למרגלות מבנה אייקוני

מופע המזרקות כולל שילוב האלמנטים של המוזיקה, המים והאור לכדי כוראוגרפיה מרשימה ועוצמתית. המיקום המיטבי לצפייה מקרוב הוא ממש למרגלות מגדל בורג' ח'ליפה המפורסם, המבנה האייקוני והמוכר של הנסיכות העשירה. מזרקות דובאי מתחרות בכבוד עם המזרקות המפורסמות של לאס וגאס וברצלונה מבחינת רמת מופע עולמית וייחודית ואף עולה עליהם.

 

לצפות מקרוב לחוויה עוצמתית ומלאה

ניתן לצפות במופע הפירוטכניקה של משחקי מים, תאורה ומוזיקה גם מרחוק, אך מומלץ לשלם את העלות הסמלית של הכניסה למתחם הצפייה שמתחת למגדל ולצפות באירוע בתנאים האופטימליים. אפשר להזמין כרטיסים מראש אונליין ולשריין לעצמכם מקומות לתאריך ושעה רצויים. ניתן גם לשלב את המופע יחד עם אטרקציות נוספות, בין היתר שייט בסירה מסורתית.

 

בואו לצפות באטרקציה המובילה של דובאי

דובאי מציעה לתיירים מישראל שלל אטרקציות תיירותיות המתאימות לכל המשפחה, כפי שכבר גילו ישראלים רבים. גולת הכותרת של ביקור תיירותי לדובאי הן המזרקות למרגלות מגדל בורג' חליפה. המופע מספק לצופים חוויה מדהימה ביופייה של אטרקציה חושית, עוצמתית ומעניינת שאסור לכם לפספס בביקורכם הבא בעיר. דובאי מחכה לתייר הישראלי אטרקטיבית מתמיד.

מזרקה

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו