הכירו את האפליקציה שתגרום לכם לשדרג את החופשה שלכם בירושלים

אם אתם מתכננים להגיע לחופשה בירושלים בזמן הקרוב ואתם מתכננים לערוך סיור בעיר, דעו שהגעתם למדריך הנכון. בשורות הבאות נציג בפניכם את האפליקציה שתשדרג לכם את החופשה מבלי שתצטרכו להתאמץ. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו להפוך את החופשה הבאה שלכם בעיר הקודש למוצלחת ביותר.

 

כמה מילים על ההיכרות שלנו עם האפליקציה

את האפליקציה הכרנו לא מזמן, כשיצאנו לסיור בנחלאות הסמוכה לשוק מחנה יהודה עם מדריך מקומי. הסיור היה מרתק, אך בשלב מסוים אנחנו הרגשנו שאנחנו והילדים מאבדים סבלנות. באותו זמן, ראינו זוג צעיר שמסתובב עם הפלאפון בזמן שהוא מקבל מידע דומה לזה שאנחנו שומעים עליו.

ההבדל בינינו לבינם היה, שהם מסתובבים עם הנייד בלבד ואנחנו משתרכים אחד מדריך. כשהסיור הסתיים, ניגשנו לשאול אותם במה מדובר וגילינו את האפליקציה ששדרגה לנו את המשך החופשה. בואו תכירו אותה בעצמכם.

 

תכירו את  Dguide

אתם יכולים לשכוח מסיורים מעייפים ולהכיר את הדור הבא של סיורים עצמאיים שניתן לערוך באמצעות אפליקציית Dguide . האפליקציה מספקת שירותי חוויה אינטראקטיבית עצמאית מודרכת שמתאימה לצרכי כל מטייל. דרך האפליקציה Dguide אפשר לצאת אל סיורים בירושלים- עיר עתיקה, מחנה יהודה ומקומות נוספים שמעניינים אתכם.

 

יתרונות השימוש באפליקציה

אנחנו לא מגדירים את עצמנו כאנשים טכנולוגיים מידי, לכן בהתחלה, כמעט וויתרנו על השימוש בה. אבל הילדים לקחו פיקוד, הורידו את האפליקציה וגרמו לנו להכיר מקרוב את היתרונות שלה, הנה כמה מהבולטים שבהם:

 

   1. קלה להורדה ולתפעול

כדי להוריד את האפליקציה, צריך פשוט לכתוב "Dguide" בחנות האפליקציות שבמכשיר הנייד שלכם. התפעול שלה קל למדי. אם אנחנו, אנשים שמגדירים את עצמם כמאותגרים טכנולוגית הצלחנו להפעיל אותה, אתם גם תוכלו.

 

   2.אפשר לבחור את מקומות הסיור

לא פעם, סיור מודרך עם מדריכי הטיולים מצריך מכם ללכת במסלול שנקבע מראש. בחירה באפליקציה תאפשר לכם לקבל את מדריכי הטיולים אצלכם בנייד. כך שתוכלו בעצם לנווט לפי בחירתכם בין תחנות הסיור המועדפות עליכם.

 

   3.טיול בזמן ובקצב האישי שלכם

בשונה מטיול עם מדריך, כאן, אתם לא צריכים לבקש סליחה, להרגיש שלא בנוח ולגרום לשאר הקבוצה לחכות לכם בזמן שאתם הולכים לרגע. אם באמצע הסיור אתם לחזור לנוח במלון או לקפוץ למסעדה, תמיד תוכלו לעשות הפסקה ולהמשיך את הסיור מאוחר יותר, בזמן שנוח לכם ומבלי לעכב אף אחד על הדרך.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו, אתם מכירים את האפליקציה שתגרום לכם לשדרג את החופשה שלכם ותאפשר לכם לטייל איפה שאתם רוצים, בזמן שאתם רוצים. כך שאתם מוזמנים לשכוח מקבוצות גדולות ומסורבלות, לשכוח מריצה מהירה בלית ברירה בין אתרים שונים בעיר ופשוט תשכחו מסיורים שטחיים ללא ערך. תורידו את Dguide וטיילו בזמן שלכם ובקצב שלכם עם האפליקציה הטכנולוגית ביותר. תיהנו!

חוּפשָׁה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו