הכי קרוב לה' – כל מה שתצטרכו לארגן לפני בר מצווה בכותל

אז הגיע היום המרגש, והילד שלכם הולך לחגוג את בר המצווה שלו. אם אתם רוצים לערוך עבורו טקס בר מצווה משמעותי ומיוחד שכל הנוכחים בו יזכרו עוד הרבה זמן, המקום הקלאסי ביותר הוא כמובן הכותל המערבי. הכותל המערבי הוא המקום הקדוש ביותר בעולם, והוא מתפקד למעשה כבית כנסת ענק.

עלייה לתורה ביום בר המצווה בכותל המערבי היא חוויה בלתי נשכחת לחתן בר המצווה, והיא בטח תהפוך את האירוע הזה לציון דרך משמעותי מאוד בחיים שלו. אם אתם מאוד רוצים לחגוג בר מצווה לילד שלכם בכותל, אבל לא ממש יודעים מאיפה להתחיל, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר וברור שיסגור לכם את כל הפינות.

 

קביעת תאריך ושעה

אולי זה נראה לכם מובן מאליו, אבל חשוב מאוד לקבוע את התאריך כמה שיותר זמן מראש. רובנו עובדים על פי לוח השנה הלועזי, אבל את בר המצווה חוגגים על פי לוח השנה העברי. בדקו מתי בדיוק יוצא התאריך של בר המצווה, ואז תחליטו על יום שני או חמישי שחלים אחרי התאריך של יום ההולדת.

ימי שני וחמישי הם הימים שבהם קוראים בתורה וילד בר המצווה יוכל לעלות לתורה. כדאי גם לחשוב מראש על שעה שמתאימה לכם ולאורחים שלכם, כמובן בהתאם למקום שממנו אתם באים.

תאריך ושעה

צלם מקצועי

אתם בטח רוצים שיהיה לכם תיעוד טוב מאירוע כל כך משמעותי. בסופו של דבר, עם כל הכבוד למצלמות המשוכללות שיש לכולנו היום במכשירים הסלולריים שלנו, אין תחליף לצלם. צלם בר מצווה בכותל יגיע עם ציוד מקצועי, ויהיה מרוכז כל כולו אך ורק בצילום.

הוא ידע להתמודד עם תנאי התאורה הלא פשוטים, עם השמש, ולפתור את כל הבעיות. אם תסגרו עם צלם מקצועי תרוויחו גם תמונות מצוינות באיכות גבוהה, וגם לא תצטרכו להתעסק בעצמכם בצילום ולהיות מוטרדים האם צילמו את חתן בר המצווה עם הסבא הזה או עם הדודה ההיא.

 

אוכל

כמובן שזה אחד החלקים הכי חשובים באירוע, ויהיו שיגידו שהוא הכי חשוב. קודם כל חשוב לוודא שאתם יודעים כמה אנשים יגיעו לאירוע, ומה סגנון האוכל שאתם רוצים. בשלב הבא חשוב לאתר מקום נוח שבו תוכלו לשבת ולאכול עם כל המוזמנים, וכמובן למצוא קייטרינג איכותי שיוכל לבצע עבורכם משלוח למקום.

פתרון אפשרי נוסף שיכול לחסוך הרבה כאב ראש הוא להזמין מראש מקום במסעדה בעיר העתיקה או באזור הקרוב וכך לפתור גם את עניין האוכל.

 

סיכום

אין ספק שבר מצווה היא אירוע מרגש ומשמעותי מאוד. בר מצווה בכותל המערבי הופכת את האירוע הזה למשמעותי עוד יותר. ככל שתתכננו את האירוע בצורה יותר מפורטת הוא יעבור בצורה חלקה יותר. וכמובן, לא לשכוח צלם שידאג לכם למזכרת!

כותל אלוהים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו