נוסעים לחו"ל? כדאי לכם להכיר את המבצעים של חברות הסלולר

ישנן לא מעט חברות סלולר השולטות בשוק הישראלי כשהבולטות ביניהן הן: פרטנר, סלקום, פלאפון, 012, 019 וגולן טלקום. לפני שנוסעים לחו"ל חשוב לבדוק את החבילות השונות שחברות אלו מציעות לכם. עשינו לכם קצת סדר בכתבה הבאה.

 

איך משווים בין חברות הסלולר השונות?

כשנוסעים לחו"ל בין אם לטיול ובין אם לעסקים רוצים לרכוש את חבילת הסלולר המשתלמת ביותר. ישנם זוגות שרוצים לדבר עם הילדים שהשאירו בבית או אנשי עסקים שחייבים חבילת שיחות ומחפשים חבילה הכוללת שיחות וגלישה באינטרנט ועוד.

על פי סקר השוואת מחירים ברשת, החבילה המשתלמת ביותר היא של גולן טלקום במיוחד למי שמרבה לטוס לחו"ל: 40 ג'יגה, 500 דקות שיחה בחו"ל, סים בעלות חד פעמית של 49.9 ₪ וכל זה ב-100 ₪ לחודש. גם we4G מציעה חבילה משתלמת לכל החיים של 1 ג'יגה עם 300 דקות לחו"ל + סים ב-19.90 ₪ והכל במחיר של 39.90 ש"ח.

את החבילות של כל החברות מרכיבים מספר פרמטרים שיסייעו לכם לבחור בחבילה המתאימה לצרכים שלכם. כמה פעמים בשנה אתם טסים לחו"ל, האם אתם זקוקים לשיחות טלפון בנוסף לגלישה, האם אתם מסתפקים רק בגלישה ויכולים לנהל שיחות וידיאו בווטסאפ, בטלגרם או בויבר, האם תצטרכו גם שירות למשלוח סמסים וכד'. רק לאחר שתדעו מה אתם צריכים השוו מחירים בין החברות.

 

אילו אופציות יש לכם?

כפי שנאמר, לחברות הסלולר חבילות שונות בהרכבים שונים. בקניית חבילת גלישה חברות מסוימות מציעות שיחות כלולות לחודש ולזמן מוגבל. אחרות מציעות בחינם שיחות וסמסים בהגבלה או שיחות מוגבלות ללא הגדרת התקופה.

בנוסף, ישנם גם מבצעים משתנים או הצעות לבצע רכישה מקוונת באתר ולקבל 5% הנחה או יותר. בין החברות היקרות המציעות חבילות גם ללקוחות של המתחרים הן פרטנר ופלאפון. פרטנר מציעה חבילת גלישה של 2 ג'יגה עם 200 דקות שיחה או 200 סמסים ב-179 ₪. פלאפון מציעה גלישה של 5 ג'יגה עם 100 דקות שיחה (גם מדובאי) ו-100 סמסים + חבילה מוזלת לבן משפחה ב-199 ₪ ועוד.

 

חבילות גלישה לנוסעים לחו"ל

במידה ואתם זקוקים רק לחבילת גלישה בחו"ל ותסתפקו בהתכתבות או בשיחות דרך הרשתות החברתיות ושירותי הווטסאפ או כדומה, בדקו מה ההצעה המשתלמת ביותר. כיום חברת הסלולר המעניקה גלישה משתלמת בחו"ל היא we4G שמוכרת ב-49 ₪ גלישה של 500 ג'יגה בייט.

גם לפלאפון יש הצעה משתלמת של גלישה ב-1 ג'יגה עבור 69 ₪. לשם כך תאלצו להחליף את הסים שלכם לגלובל סים של החברה. תמיד יש גם אופציה לחכות שיהיה WIFI במלון או בבית קפה כדי לגלוש, או לרכוש סים מקומי במדינה בה אתם מטיילים שהוא זול יותר מבחינת שיחות טלפוניות מאשר חיוג מהסלולר. להשוואת מחירי חבילות הסלולר לחו"ל, ניתן לבדוק באתר כמו smartcut.

 

חבילת סללולר לחו"ל

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו