התכוננו לחורף הירושלמי: ארבעה פריטי לבוש שיחממו אתכם בחורף

החורף הירושלמי כבר כאן עם הקור חודר העצמות ופתיתי השלג הרכים. ירושלמים יודעים שכדי לשמור על חום הגוף כשיוצאים לסידורים, עבודה או לימודים בעיר מוקפת החומות, צריך להתלבש היטב. בג'וזף קאופמן תוכלו למצוא בדיוק את הפריטים שחסרים לכם כדי שגם לכם יהיה חורף חם ונעים בירושלים.

 

ג'וזף קאופמן

ג'וזף קאופמן הינו מותג בעל מוניטין של כעשרים שנה לייצור ושיווק מעילים, פליזים, כובעי צמר וכפפות באיכות גבוהה במיוחד. כל מוצרי המותג מתוכננים להיות שומרי חום יעילים ועם זאת קלילים, מאפשרים תנועתיות גמישה ומונעים חדירה של מים. המוצרים מתאימים במיוחד לפעילות ספורטיבית בימים קרים, פעילות מבצעית, עבודה וסיורים בתנאי מזג אויר קרים וגשומים. תוכלו להתרשם משפע המוצרים ולרכוש אותם באתר המותג.

 

חורף בירושלים

עיר הבירה של ישראל, העיר ירושלים, שוכנת בין הרי ירושלים בגובה של 800 מטר בקירוב מעל פני הים. הטופוגרפיה שלה הופכת אותה לאחד האיזורים הקרירים ביותר בארץ, ועם בוא החורף לעיתים גם יורד בה שלג. הקור העז שמלווה אותה בחודשי החורף דורש השקעה ניכרת בפרטי לבוש מחממים, אך אין זה אומר שתצטרכו להוציא כסף רב. בג'וזף קאופמן תוכלו לרכוש מלתחה חורפית מחממת במיוחד בלי לקרוע את הכיס.

 

ארבעה פרטי לבוש שיחממו לכם את החורף

כאשר אנו ניגשים לבחור פרטי לבוש לחורף חשוב שנקדיש מחשבה לנוחות שלכם. אין זה מספיק להתעטף במעיל אם הוא מגביל אותנו בתנועה או לא נוח. חשוב שהבגדים יהיו נוחים, גמישים מספיק כדי לאפשר לנו תנועה, ישמרו ביעילות על חום הגוף שלנו ויהיו עמידים בפני חדירת גשם ומים. להלן ארבעה פריטים בייצור ושיווק ג'וזף קאופמן לחורף חם ויבש במיוחד:

 

מעילי פוך ריבל

מעילי הפוך קלי המשקל נותנים מענה מיטבי לימים קרים וגשומים. המעיל עשוי בטנה שומרת חום וכיסים מרופדים שאליהם תוכלו להכניס ידיים קרות להתחממות מהירה. הכיסים אטומים למים כדי לשמור על חפציכם בטוחים ויבשים.

 

ביגוד טרמי 

לבישת ביגוד טרמי מתחת לבגדים מאפשר לכם קלות תנועה ושמירה על חום הגוף. מתאים במיוחד לפעילות ספורטיבית ומבצעית בימים קרים.

 

כפפות וכובעי צמר

הכפפות וכובעי הצמר של ג'וזף קאופמן שומרי חום כדי שכל חלק בגוף יהיה מוגן מקור ומכוסה היטב.

 

מעיל פליז

מעיל הפליז קל המשקל עשוי בד נושם ואריג גמיש המאפשר חופש תנועה מלא.

 

לסיכום

המותג ג'וזף קאומפן בעל מוניטין של כעשרים שנה מייצר ומשווק בישראל מעילים, פליזים ואקססוריז לחימום הגוף בימים קרים באיכות גבוהה במיוחד. המוצרים מתאימים במיוחד לפעילות ספורטיבית, מבצעית ולעבודה או סיורים במזג אויר קר וגשום. המעילים קלי משקל אך שומרים על חום גוף ביעילות ובנוחות גדולה, מאפשרים תנועה קלה ואינם מכבידים.

מעיל פרווה

 

 

 

 

 

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו