חול לבן ומים צלולים – 3 יעדים אקזוטיים

בין אם זה מזג האוויר החם של הקיץ, השגרה השוחקת או ללא סיבה נראית לעין – כל תקופה עולה במוחנו המחשבה, לאן אפשר לטוס. רבים אוהבים את החופשות האקזוטיות ובצדק, להנות מחופשה רגועה, מחול לבן ומים צלולים שמאפשרים להיטען מחדש באנרגיות ולחזור לשגרה בכוחות מחודשים – כמובן עד לחופשה הבאה. אז קדימה – לאן אפשר לטוס

 

איי סיישל

כמעט כולנו כבר הספקנו לשמוע על חבר, או חבר של חבר, שביקר באיי סיישל ומאז לא מפסיק לדבר על החופשה המדהימה שהייתה לו. קבוצת האיים המיוחדת הזו, שממוקמים בחופי אפריקה, מספקים שקיעות עוצרות נשימה, חופים בלתי נגמרים ונופים שאי אפשר לשכוח. איי סיישל  מציעים מגוון רחב של מלונות יוקרה, מלונות בעלי חוף פרטי שיהיה שייך רק לכם בתקופת השהייה ואף מלונות בעלות נמוכה שיאפשרו לנפוש באיים הקסומים בכל תקציב.

 

אטרקציות באיי סיישל

איי סיישל מציעים מגוון נפלא של אטרקציות, שיבטיחו חופשת בטן גב מפולפלת. תוכלו לשכור ג'יפים ולחוות טיולים מאורגנים מלאי אדרנלין, לשוט בסירה ולהכיר את השטח וכמובן לצלול עם שנורקלים ולפגוש חיות ים מרתקות במים צלולים כזכוכית.

 

האיים המלדיביים

בקונספט דומה לאיי סיישל, ישנם האיים המלדיביים המציעים לנופשים בהם חופים תכולי מים, חול לבן כמו אלפי קריסטלים קטנטנים. באיים המלדיביים ניתן להתארח בבתי אירוח מפוארים, למשל בריזורטים מפנקים הבנויים על מימי האוקיינוס ההודי. האיים המלדיביים מומלצים לתיירים החפצים במנוחה, רגיעה, פינוקים יוקרתיים ותחושה של נחת בלתי נגמרת.

 

אטרקציות באיים המלדיביים

באיים המלדיביים תוכלו להנות ממגוון בתי ספא מפנקים, ארוחות רומנטיות באווירה קסומה שאין דומה לה. כל אלה לצד אטרקציות גלישה ידועות שם – החופים המלדיביים מוכרים גם בזכות הגלים האטרקטיביים שכל גולש וגולשת חולמים עליהם, ומגיעים אליהם מכל העולם.

 

איי תאילנד

מעבר למדינה השוקקת שאנו מדמיינים כאשר חושבים על תאילנד, ישנם איים מדהימים ביופיים שנמצאים בסמוך לערים הגדולות והסואנות. קוסמוי, קופנגן וקוטאו הם רק חלק מהאיים המוכרים ביותר בתאילנד, המאפשרים להנות מחופשת בטן-גב רווית ים ונופים רחבי ידיים. האיים הינם איים גדולים יחסית ולכן ניתן לשהות בהם ימים ארוכים מבלי למצותם. בנוסף, ניתן לעבור בין האיים השונים באמצעות סירות ומעבורות שיאפשרו לכם להחליף מיקומים וחוויות במינימום מאמץ.

 

אטרקציות באיי תאילנד

מעבר לחופים העצומים והמרגשים, רבות ומגוונות האטרקציות באיים אלה. ישנם איים דוגמת קוטאו שידועים בזכות חופי הצלילות שלהם, קופנגן ידועה בין היתר בזכות המסיבות שנערכות על חופיה וביערותיה – בניהן מסיבת ה"פול מון" הידועה שמרכזת תיירים רבים.

 

סיכום

חופשה אקזוטית היא לא חלום רחוק אלא חופשה ברת השגה. כמעט בכל תקציב, תוכלו להתפנק בחופים לבנים, לטבול במי ים קרירים ולשתות מתוך קוקוס. תכננו היטב את חופשתכם ובחרו את היעד המתאים עבור ציפיות הטיול שלכם, התקציב והתרבויות שתרצו לחוות. תהנו!

יציאת יעדי מים צלולים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו