חופשה בעיר העתיקה – הכול על צימרים בירושלים

הקיץ הגיע ואיתו החופשות. כמו בכל קיץ, צימרים הוא בין הנופשים הפופולריים ביותר בקרב משפחות וזוגות ישראלים, ובטח עכשיו, בעידן הקורונה, בעידן בו אנשים כמעט ולא נוסעים

לחוץ לארץ ומחפשים את החופשה המושלמת בארץ.

בחירת צימר עלולה להיות מבלבלת מידי פעם, לכל צימר יש את היתרון שלו. אם גם אתם מתעניינים בחופשה בצימר בירושלים, הישארו איתנו.

במאמר זה נרחיב על חופשה בעיר העתיקה ומציאת הצימר המושלם בירושלים.

 

איך לבחור את הצימר המושלם בשבילנו?

כמו שאמרנו בפתיחה, בחירת צימר עלולה להיות מבלבלת. כמויות הצימרים הנמצאים בשוק, ובפרט בירושלים היא ענקית. לכן קיבצנו בשבילכם מספר טיפים למציאת הצימר בירושלים:

טיפ מספר 1 – מיקום הצימר:

מיקום הצימר חשוב מאוד אם אתם לא מתכננים לנפוש בו כל היום ומתכננים גם לטייל בסביבתו. פרמטר זה רלוונטי ביותר כאשר מדברים על צימרים בירושלים, ירושלים הינה עיר עמוסה ופקוקה בתנועה ומרחק קטן יכול להפוך לנסיעה ארוכת זמן. לכן, אם אתם יודעים שאתם מתכננים להעביר את חלק מהיום שלכם בשוק מחנה יהודה או בהסתובבות בעיר העתיקה – חפשו צימר קרוב.

 

טיפ מספר 2 – ארוחות:

טיפ זה רלוונטי לכולם וכל אחד לפי העדפה שלו. אם אתם מעדיפים לאכול בצימר מבלי לבשל – ודאו שבצימר שבו אתם מתעניינים יש אפשרות לארוחות (לרוב בצימרים ישנה אפשרות לארוחת בוקר בלבד). אם העדפה שלכם היא לבשל – חשוב לבדוק מה המטבח כולל, האם יש בו תנור, גז ומקרר כדי שתוכלו לבקש ולשמור על האוכל שלכם. ואם העדפה שלכם היא להתפנק במסעדות – תבדקו אם מיקום הצימר הוא בקרבת מסעדות שאתם אוהבים, שלא תמצאו עצמכם נוסעים שעה וחצי כדי להגיע למסעדה.

 

טיפ מספר 3 – חוות דעת:

אנו ממליצים לבחור צימר תוך הסתמכות על חוות דעת. ברחבי האינטרנט קיימים מגוון אתרים בהם אנשים רושמים את חוות דעתם על הצימר ומומלץ להיעזר בהם בהחלטה.

 

איפה מומלץ לבקר בעיר העתיקה בירושלים?

העיר העתיקה בירושלים מציעה מגוון אטרקציות, כנראה שבחופשה קצרה של יומיים או שלושה לא תספיקו לראות את כל מה שיש לעיר העתיקה להציע. להלן רשימה של חלק מהאטרקציות הנמצאות בעיר העתיקה:

  1. מוזיאון מגדל דוד
  2. עיר דוד
  3. בית פלוגת הכותל
  4. הכותל המערבי
  5. מרכז שרשרת הדורות
  6. מרכז מבקרים – מכון המקדש
  7. הר הבית
  8. סיור על חומות ירושלים

ולסיכום, ענף הצימרים בארץ בכלל ובירושלים בפרט תופס נתח לא קטן מהחופשות של משפחות וזוגות ישראלים. לרוב, בחירת צימר אינה קלה ועל מנת להקל בבחירה יש לבדוק את כל הקשור במיקום הצימר, ארוחות וחוות דעת שונות.

 

בירת ישראל

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו