חופשת גלישה באירלנד

קצת רקע על אירלנד

אירלנד זהו אי בצפון האוקיינוס האטלנטי, כאשר הרפובליקה של אירלנד הינה עצמאית ונמצאת בדרום האי ואילו צפון אירלנד נחשב כחלק מבריטניה. השפה הרשמית באירלנד היא אירית, יחד עם זאת מרבית האזרחים דוברי אנגלית. העם האירי ידוע בשמחתו ותחושת החיות השוררת, שבשילוב עם הנופים המרהיבים יוצרים חוויה בלתי נשכחת.

אירלנד ידועה בנופיה המדהימים, המרחבים הירוקים, הים המשתרע, הרים עוצרי נשימה, שמורות הטבע הרבות, מפלים, אגמים, מבנים ייחודיים כגון טירות וארמונות ועוד הרבה הפתעות. כמו כן, אירלנד מלאה באטרקציות דרכן ניתן ללמוד על המורשת המרתקת והתרבות העשירה.

גולשת

חופשת גלישה באירלנד

אירלנד, כיאה לעובדה שמדובר באי באוקיינוס האטלנטי, בעלת חופים משגעים שזה לא מפתיע שגולשים רבים פוקדים אותה – חופשת גלישה מרגישה בה כל כך טבעית. בצפון מערב אירלנד, רצועת החוף בין מחוז סליינגו ועד מפרץ דונגל, היא הרצועה הידועה ביותר אליה מגיעים גולשים לחוות את הגלים הגדולים, האוויר הנעים והנוף הפתוח של האוקיינוס האטלנטי.

איפה ישנים?

ניתן ללון בכפרם הסמוכים, ביניהם כפר מקסים בשם "בילינטרה", עיירת "בנדורן", "בלישאון" וכמובן העיר "דונגל". לא משנה איפה תחליטו שאתם רוצים ללון, תוודאו טוב את המחרב ממקום הלינה שלכם לים. כי כמובן, שאין כמו לקום בבוקר בחופשת גלישה, ולהיות במרחק של דקות בודדות מחוף הים הקרוב.

ציוד

ציוד גלישה ניתן להשכיר מכמה מרכזי גלישה שיש במקום. לפני שאתם בוחרים מקום ללון בו תשאלו את בעל המקום על דברים אלו – מרחק מהחוף, איפה ניתן להשכיר ציוד, מזג אוויר וכו'. לעיתים, גם לבעלי הדירה יש ציוד להשכרה.

כמו כן, שימו לב למזג האוויר הצפוי כשאתם מגיעים לאזור והיו זהירים בכניסה למים ולגלוש ביום סוער. למזלכם, גם אם הגעתם לחוף ויורד גשם, מדובר באזור יפיפה עם אטרקציות נוספות אחרות ונופים מרהיבים בכל עבר. תוכלו ללכת לעשות סיבוב גשמי בגבעות הירוקות ולצפות על הים בסערה.

תהנו!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו