חיים על הויזה? הגיע הזמן שהיא תסדר לכם הטבות!

היום, בעשור השלישי של המאה ה- 21, אף אחד כבר לא משתמש בכסף מזומן. הרוב המוחלט של העסקאות שאנו מבצעים עובר דרך כרטיס האשראי שלנו. ניתן בעצם לומר שכרטיס האשראי הפך להיות החבר הכי טוב שלנו. אנחנו שולפים אותו בלי להתבלבל לא מעט פעמים ביום, ומנהלים דרכו את כל ההתנהלות הכלכלית שלנו, וגם בקניות באינטרנט אנחנו משתמשים בו בלי הרף.

מזומן הפך כבר מזמן למוצר היסטורי. אבל חשבתם פעם שהוויזה שלכם יכולה לעבוד בשבילכם? אנחנו הולכים לספר לכם כאן על הטבה ייחודית וסופר שווה, שבה אתם הולכים להרוויח בענק מכל קנייה ועסקה שתבצעו דרך הוויזה.

 

המרת נקודות אשראי לטיסה

עם הכניסה המשמעותית יותר של כרטיסי האשראי כאמצעי תשלום נפוץ, והצמיחה הגדלה בטיסות, הציעו לא מעט חברות אשראי עסקה די משתלמת: המרה של נקודות אשראי לטיסה. העסקה היתה די פשוטה, על כל סכום כסף מסוים שמשולם מכרטיס האשראי האדם מקבל נקודה.

את הנקודות שהוא צבר אחרי זמן מסוים האדם יכול להמיר בסופו של דבר לכרטיס טיסה. אין ספק שמדובר על אחלה דיל, אבל היו בו גם חסרונות מסוימים. החסרונות העיקריים היו מבחר די מוגבל של חברות תעופה וטיסות שבהן ניתן היה לנצל את הנקודות.

טיסת אשראי

כרטיס האשראי של סקיי מקס

אם מה שסיפרנו לכם בפסקה הקודמת נשמע לכם משתלם, כדאי מאוד שתכירו את כרטיס האשראי ששבר את כל הכללים. כרטיס האשראי של סקיי מקס מציע את הדיל הכי שווה בעולם של המרת נקודות אשראי לטיסה, ובפער די גדול. יחס ההמרה משחק לטובת הלקוח: על כל 160 ₪ שתשלמו בכרטיס האשראי תקבלו נקודת המרה.

על עסקאות מול חברות שבבעלות המדינה כמו דואר ישראל או חברת החשמל תבצרו נקודה תמורת 320 ₪. חשבו על זה, 160 ₪ זה סכום די קטן שאנו מוציאים כמעט בלי לחשוב, וכל תשלום כזה יהיה שווה לנקודת טיסה.

 

היתרונות המיוחדים של סקיי מקס

חוץ מיחס ההמרה המשתלם, לכרטיס אשראי סקיי מקס יש עוד כמה יתרונות בולטים מאוד לעומת המתחרים בשוק. אספנו כאן בשבילכם כמה מהיתרונות המשמעותיים ביותר:

  1. את נקודות הטיסה שתצברו דרך כרטיס האשראי סקיי מקס תוכלו להמיר לא רק לטיסות, אלא גם לחופשה במאות מלונות ברחבי הארץ. לא תמיד אפשר ונוח לטוס, והאופציה לנופש בארץ סוגרת את הפינה.
  2. את נקודות הטיסה שצברתם תוכלו להמיר בלי אותיות קטנות. תוכלו לרכוש בעזרתן כרטיסים בכל חברת תעופה, לכל יעד שתרצו, ובאיזו עונה שתרצו. בנוסף, לא תצטרכו לשלם תשלומים נוספים כמו מיסי נמל.

 

סיכום

אם עד היום אתם עבדתם בשביל כרטיס האשראי, הגיע הזמן שהוא יתחיל לעבוד בשבילכם. כרטיס האשראי של סקיי מקס יתגמל אתכם על כל רכישה ויטיס אתכם לחו"ל.

וִיזָה

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו