טיול משפחות בתאילנד

אם נמאס לכם מטיולים משפחתיים קצרים באירופה, מסעדות מערביות, מחירים גבוהים, הסתובבות במוזיאונים ובכנסיות עתיקות, ובא לכם לנסוע לטיול מיוחד, מגוון, מלא נופים ותרבות – תשקלו לנסוע לטיול משפחות בתאילנד. כן, כן, שמעתם נכון.

מטיילים רבים אחרי הצבא, פוקדים את תאילנד הן בחופים והן בצפון המדינה. אבל, תאילנד הינה יעד אטרקטיבי ביותר גם למשפחות. למעשה, אף על פי שזוהי מדינת עולם שלישי, התיירות הרבה בה הפכה אותה לנוחה, נגישה, מלאת אטרקציות, ואת הטיול בה לפשוט וידידותי למשפחות וילדים.

אז למה תאילנד?

תאילנד מלאה באטרקציות שונות; טיולי ג'יפים, מפלים עוצרי נשימה בהם ניתן לטבול, איים עם חול לבן ומים צלולים, מלונות מפנקים במחירים נוחים, פארקי מים, לונה פארקים, וכמובן בבנקוק יש אטרקציות מערביות כמו מסעדות מעולות, קניונים לחובבי הקניות, קולנוע ועוד.

בנוסף, לא ניתן להתעלם מהפן התרבותי. החוויה בפגישה תרבות שונה, מיוחדת, עשירה ומגוונת היא מלאת משמעות עבור ילדים. כך, תוכלו לנסות לאכול את האוכל המקומי העשיר של המדינה; מפאד תאי מוקפץ, אגרולים, תבשילי קארי, "סטיקי רייס", פירות מיוחדים ועוד. בנוסף, תזכו לראות מקדשים מרהיבים, את הלבוש של הנזירים המקומיים, טקסי תרבות ועוד. כל אלו ישאירו אתכם עם חוויה עמוקה ומעשירה והרבה חומר למחשבה.

ברכה על הים

מתי לנסוע לתאילנד?

היופי בתאילנד, הוא שניתן לנסוע אליה בכל זמן בשנה. אכן יש עונות שישנם מונסונים, ואז תהיו מוגבלים יותר, אך גם אז ניתן לבנות מסלול שיתאים גם לעונה זו. בכל אופן, הגשמים אינם משמעותיים מאוד ומזג האוויר חם בכל ימות השנה מה שמאפשר טיול נעים וכיפי בכל זמן שתרצו.

והמחיר?

תאילנד לא זולה כמו מדינותיה השכנות, וכרטיס הטיסה יקר יותר מאשר כרטיס טיסה ליעדים קרובים יותר כמו מדינות אירופה. אך עדיין, בהשוואה לטיול באירופה או למחייה בישראל, תיהנו מחוויה מפנקת שלא תצטרכו לשבור בשבילה את כל חסכונותיכם. כל האטרקציות שהזכרנו למעלה, שהייה במלון מפנק, לאכול בלי חשבון במסעדות, עדיין לא יגיעו לסכום שתוציאו על חופשה סטנדרטית דומה באירופה.

נוחות

אמנם תאילנד זו מדינת עולם שלישי, אך התיירות הרבה הפכה אותה לאחד מהיעדים הנוחים ביותר לטיול. כך למשל תוכלו להשכיר ג'יפ או מיניבוס עם מדריך\ה שילוו אתכם לאורך כל הטיול. בנוסף, הדרכים נוחות, האוטובוסים נגישים, המלונות נקיים ומותאמים לסטנדרטים המערביים, מסעדות יש בשפע – הן מערביות והן אוכל מקומי, כך שתוכלו להסתדר לא משנה מה דרישותיכם המיוחדות ואם ילדיכם לא אוהבת אוכל תאילנדי לדוגמא.

איך לטייל בצורה נוחה עם ילדים?

כפי שנאמר – ניתן להשכיר רכב צמוד עם מדריך (ניתן גם להשיג הדרכה בעברית) מה שמקל על אופן הטיול ומאפשר תקשורת טובה עם הילדים והעברת החומר על המדינה והתרבות. כמובן, שאפשרות זו יקרה יותר מאשר לטייל באופן עצמאי. אולם, אם תבחרו באופציה השנייה, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אנשים שטיילו בעבר בתאילנד, עם מומחים, ולהכין את עצמכם מראש לקראת הטיול.

טיול נעים!

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו