טיפים ליום כיף בים המלח

יום כיף בים המלח, איך מתחילים בכלל לבחור, לוקחים נשימה עמקה ומתחילים לקרוא, כי האמת היא שזה כל כך פשוט שלא תאמינו, יש הרבה דברים טובים, אבל עם כמה טיפים פשוטים תדעו מאיפה להתחיל ותוכלו

לצאת ליום הכיף שכל כך חיכיתם לו.

 

התארגנות מראש

הדבר החשוב ביותר בכל יום כיף ובטח במקום מלא כל טוב כמו ים המלח, זה להתארגן היטב מראש. הכוונה, לתכנן, לדעת מה המקום מציע, מה תרצו לעשות ולראות, ואיזה דברים לא תרצו לאפשר לעצמכם לפסוח עליהם. ההתארגנות תכין אתכם היטב ותהפוך את היום ליום מלא ומספק, זכרו שבלי התארגנות קל ללכת לאיבוד בין כל האפשרויות.

 

בדרך לים המלח

בדרך להרפתקה, יש דברים ששווה לכם לגלות, ממש כחלק מהחוויה השלמה, אל תוותרו על האפשרות הזו. בדרככם לים המלח עובר לו נחל צאלים, מסלול שמתחיל במדבר ויורד אל הנחל אשר מתמלא מים בעונות הגשומות והופך למקום טבילה מרענן בתוך חום המדבר הקשוח. המסלולים מסומנים, ויש אפשרויות לאורכים שונים של טיול לעשות על פי רצונכם.

 

אטרקציות שאסור לפספס

אין יום כיף בים המלח בלי לעבור באלו, קודם כל תתחילו בנחל פרצים שבדרום ים המלח, אשר בליל ירח מלא מואר ובוהק. לאחר מכן כמובן הר המצדה, הגן הלאומי שבתוכו, ארמונות צפוניים שמשקיפים אל ים המלח ומוזיאון במרגלותיה. וכמובן, אל תשכחו לעבור בשמורת עין גדי, מלא יעלים, גן לאומי, מפל מים מרהיב ומסע מרגש בבית כנסת עתיק.

 

מסלולי הליכה

כמובן שבתוך אותן אטרקציות תמצאו כמה מסלולי הליכה, ובכלל באזור ים המלח יש המון מסלולי הליכה שווים ומהנים.

  • מצוק תמרור לעין בוקק – מסלול זה נמצא בין ערד לדרום ים המלח ועובר ברמת המדבר עם כמה נקודות תצפית יפיפיות. המסלול משלב הליכה, נוף וטבילה במעיין.
  • נחל ערוגות – במדבר יהודה שוכן לו הנחל הגדול והקסום הזה, מרענן וצונן בימים החמים ומשלב מסלול טיול מהנה ים עם נופים משגעים.

 

ספא ופינוקים

ואיך בלי, כמובן שידוע לכולנו, על הסגולות הטבעיות של ים המלח ואווירת ההתפנקות והרגיעה שבאה עם הגעה לסביבתו. תנאי הסביבה מביאים קרן שמש חזקה, אוויר יש וגופרית ומינרלים ההופכים את הים הזה למרפא. לצד אלו, המלונות בסביבה גם מציעים טיפולים הוליסטיים וטיפולי ספא שווים שתוכלו לשלב ביום הכיף שלכם ולמלא אותו בשלווה.

 

כמו תיירים

גם אם נדמה לכם משונה, גם בישראל עוד יש לכם מה לגלות, וללכת לחוות דברים כמו תיירים במדינתכם זה מובן והגיוני בהחלט. למי שלא משם זו חוויה מטלטלת ומעצימה, מלאת אפשרויות שווה לחקור בעיניים של תייר, תר5שו לעצמך להשתחרר ולגלות עבור עצמכם את נפלאות המקום.

 

עדיין לא יודעים מה לעשות?

כידוע ים המלח הוא המקום הנמוך ביותר בעולם, מתנה, עם מגוון כה עצום של אטרקציות וחוויות טיפוליות ומעניינות. מדובר ביציאה מהשגרה, היכנסות לעולם חדש ואחר, אם אתם לא בטוחים תתחילו מכמה דברים בודדים שנשמעו לכם טוב ותמשיכו לחקור בעצמכם ולגלות את האזור ואת כל מה שהמקום המופלא הזה מציע לכם ומעניק לכם.

תייר

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו