4 יתרונות בביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא עסק לא פשוט. תצטרכו ליצור קשר עם חברת הביטוח, לבחור בפוליסה שהכי מתאימה לכם, ולקוות שתקבלו מחיר טוב.

השאלה הגדולה הראשונה שאיתה תצטרכו להתמודד היא "באיזו חברת ביטוח לבחור?".

מבחינתנו, התשובה ברורה: ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד הוא הבחירה הנכונה.

במאמר זה, נסקור 4 יתרונות בביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד, שישכנעו גם אתכם, לבחור בחברת הביטוח הכי טובה בארץ.

 

חבילת ביטוח מותאמת אישית

גם בטיול משפחתי משותף, עשוי להיות שוני בין פוליסות הביטוח של המשתתפים. השוני הזה נובע מהשוני הברור מאליו באופי ובגיל של בני המשפחה. בחברת פספורט קארד הפנימו את השוני הזה, והבינו שכל אחד צריך לקבל את הביטוח שמתאים לו – בלי להתפשר, ובלי לשלם על דברים מיותרים. בעקבות ההבנה הזאת, בחברת פספורטקראד דאגו שתוכלו ליצור חבילת ביטוח מותאמת אישית, על פי הצרכים השונים של כל אחד מבני המשפחה.

 

סיוע מקיף

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לוודא שנקבל סיוע הולם בכל אירוע בטיחותי בעת שהייתנו מחוץ לגבולות הארץ. חברת פספורטקארד עושה בדיוק את זה: החברה תעניק לכם סיוע מלא ומקיף, 24 שעות ביממה, ובכל נקודה בעולם. החברה מציעה פוליסות הכוללות טיסות חירום לארץ ומחוצה לה, פוליסות המכסות את כל המצבים הרפואיים, סיוע משפטי, ואפילו פיצויי מטען. בחברת פספורט קארד תוכלו לקבל מענה לכל בעיה, בכל זמןף ובכל מקום.

 

מוקד מידע

חברת פספורט קארד מפעילה מוקד מידע הפעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד פועל מתוך הבנה שכשקורה אירוע רפואי או בטיחותי בזמן שהייה במדינה זרה, רוב האנשים לא ידעו מה לעשות. כאמור, לשם כך בדיוק הוקם המוקד. במוקד המידע של חברת פספורט קארד תוכלו לקבל מידע מלא ומקיף על מרכזים רפואיים שונים, בתי מרקחת, רופאים, או מרפאות חירום, כך שתוכלו לקבל טיפול רפואי מקצועי במהירות האפשרית.

 

ביטוחים מיוחדים

חברת פספורט קארד מאפשרת לכם לקבל מספר ביטוחים מיוחדים, המתאימים למצבים מיוחדים. ביטוח מיוחד לדוגמה הוא ביטוח סקי וספורט אתגרי. פוליסת ביטוח סקי וספורט אתגרי תאפשר לכם להיות "מכוסים" לחלוטין בכל מקרה של פגיעה או פציעה בכל סוג של ספורט אתגרי. הביטוח המיוחד הזה כולל את כל סוגי הספורט האתגרי, כגון פעילויות בגובה רב, פעילות ימית, ופעילות ספורט יבשתית.

 

סיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל יכול להיות מלחיץ ומסובך, אבל עם פספורט קארד, הדבר פשוט מאוד, ויאפשר לכם להיות רגועים, ומבוטחים. חבילות הביטוח המותאמות בצורה אישית, הסיוע המקיף בכל זמן, ובכל מקום, מוקד המידע המפורט, והביטוחים המיוחדים שמציעה החברה, הופכים אותה לבחירה הטובה ביותר, ללא תחרות. אז בפעם הבאה שאתם טסים לחו"ל, אתם כבר תדעו לפנות לבד לפספורט קארד, חברת הביטוח הטובה ביותר.

 

מטוס

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו