כמה תעלה לכם טיסה פרטית עם כל המשפחה

בשנים האחרונות ניתן לראות כי אנשים רבים מעדיפים לטוס במטוסים פרטיים.

לטיסות אלו יש יתרונות רבים ורבים מעדיפים אם הם כבר טסים עם כל המשפחה לשלם מעט יותר ולטוס במטוס פרטי המיועד רק להם.

במאמר זה נדבר על היתרונות של טיסה פרטית מה משפיע על המחיר של טיסה פרטית מאמר זה ידבר על הנושא של טיסה פרטית מכל צדדיו יעזור לרבים מכם החושבים על טיסה שכזו לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

4 יתרונות של טיסה פרטית

גמישות רבה

כאשר טסים במטוס נוסעים כאשר מאחרים מסיבה כלשהיא להגיע אל המטוס תאלצו לשלם את המחיר של הטיסה. ישנן גם עצירות לא מתוכננות במיוחד. בטיסה פרטית אתם יכולים לבטל או לדחות את הטיסה בכל זמן שתרצו.

 

זמני המתנה מהירים

כל אדם שאי פעם טס במטוס בוודאי כאשר מדובר על ילדים קטנים במיוחד ידע כי שעות ההמתנה לבידוק אורכות זמן רב כאשר אתם נוסעים במטוס פרטי אתם יכולים לעלות אל המטוס המחכה לכם.

 

ליווי ובדיקה

אין צורך לעמוד בתורים ארוכים וצפופים צוות הקרקע של המטוס הפרטי שלכם יבצע את התשאול והבדיקה לפני הנסיעה שלכם וילווה אתכם אל פתח דלת המטוס מבלי להיתקל בנוסעים אחרים.

 

קייטרינג אישי לכל נוסע

האוכל הוא נושא חשוב בוודאי בנסיעות ארוכות במיוחד בטיסה פרטית שפית ידאגו לכל נוסע למנה אישית ומיוחד המתאימה במיוחד לצרכיו.

 

אז כמה זה באמת עולה?

על מנת לענות לשאלה זו יש להתייחס אל הפרמטרים הבאים:

יעד  הטיסה

מין הסתם טיסה במטוס פרטי ליוון או לקפריסין תעלה פחות מאשר טיסה לארצות הברית ולכן היעד הוא אחד הפרמטריים הקריטיים לעלות של טיסה פרטית.

 

גודל המטוס

טיסות פרטיות  מכילות עד 12 נוסעים המחיר משתנה על פ גודלו של המטוס כך שטיסה עם 4 טסים תעלה זול יותר מאשר טיסה עם 12 טסים.

 

מטוס שמתאים לכם

יש לבדוק מראש את התאמת המטוס לדרישות של הטסים חשוב שהוא יהיה נח ותחזוקה נאותה כן שיהיו בו אביזרים שונים שיקלו על הנסיעה.

עלות מטוס פרטי ליוון תעלה בין 13,000 דולר כאשר מדבר על משפחה בעלת 8 נוסעים כמובן שאם ישנם יותר נוסעים או שיעד הטיסה יותר ארוך עלות הטיסה תהיה יקרה יותר.

לסיכום: מאמר זה מדבר על הנושא של טיסות פרטיות הוא מונה 4 יתרונות זמני המתנה מהירים, גמישות בזמנים, ליווי ובדיקה של כל נוסע, אוכל טעים כ

מו כן הוא מונה את הפרמטרים השונים המשפיעים על עלות הטיסה מספר הטסים, גודל המטוס, יעד הטיסה עלות המטוס תעלה 13,000 דולר ל 8 איש לטיסה ליוון וכמובן שהמחיר ישתנה בהתאם ליד רחוק יותר ולמספר הנוסעים במטוס.

מטוס פרטי

 

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו