לא חובה לטוס כדי לקבל חופשה חלומית! 3 מלונות חלומיים בארץ

המדריך הנוכחי יחסוך מכם ארגון של טרולי, חידוש דרכון ובירור על הסעה אל שדה התעופה. שכן, אתם לא צריכים לטוס כדי שתהיה לכם חופשה חלומית. יצאנו לבדוק מהם 3 המלונות החלומיים ביותר שקיימים בארץ, כדי שתוכלו לצאת לחופשה חלומית בראש שקט. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים הכי חשובים בנושא.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך 

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המלונות החלומיים ביותר שיש בארץ, חשוב שתדעו איך בכלל הגענו לדירוג שלהם. יכולנו לדרג אותם על דעת עצמנו, לפי החופשות האחרונות שלנו, אך היה לנו חשוב לבדוק את העניין לעומק, כדי להציג בפניכם את המלונות הטובים ביותר באמת. לכן, פנינו אל קבוצת נופשים בפייסבוק וביקשנו לשמוע מהגולשים מהו המלון הטוב ביותר בארץ שהם חולמים לחזור אליו. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 120 הצעות למלונות. כך שבסופו של דבר, ריכזנו את הרשימה המלאה ובחרנו את ה – 3 שהומלצו מספר רב ביותר של פעמים.

 

המלון החלומי בארץ שהגיע אל המקום ה – 1: מלון בראשית, מצפה רמון

נדמה שאי אפשר בכלל לכתוב מדריך על מלונות שווים בארץ מבלי לציין את מלון בראשית שידוע כאחד הטובים ביותר. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שיש משהו בחוויה המדברית והשקטה שגורם לכל אחד לרצות להישאר שם לתמיד ולהשאיר את השגרה העמוסה אי שם בבית. דעו כי אם אתם מתכננים לנפוש במקום החלומי הזה, אתם צריכים להביא אתכם בגדי ים נוחים, פשוט כי סביר להניח שתגלו שאתם לא רוצים לצאת מהבריכה ומהספא המצוין שיעמוד לרשותכם.

 

המלון החלומי בארץ שהגיע אל המקום ה – 2: מלון אוריאה, אילת

אם אתם רוצים להדרים עד לקצה הדרומי של הארץ, תדעו שעליכם להכיר את מלון אוריה אילת. מדובר במלון שהיה נקרא עד לא מזמן כ"מרידיאן". המלון יאפשר לכם ליהנות מנוף ישיר אל הים השקט, בריכה נקייה ואוכל טעים. המיקום הטוב של המלון מאפשר לכם להגיע בקלות אל כל מקום ברחבי העיר.

 

המלון החלומי בארץ שהגיע אל המקום ה – 3: ישרוטל קדמה, שדה בוקר

המלון השלישי גם כן נמצא בדרום הארץ והוא ממוקם כמה מטרים מהצריף שבו התגורר בעבר בן גוריון. המלון הוקם במטרה להביא תיירות לנגב ונדמה שהוא לגמרי עושה את העבודה. הגעה אל המלון תגלה לכם כי תוכלו ליהנות מפעילויות שונות, למשל:

  • ספא
  • חדר כושר
  • טיולי אופניים
  • ספארי לילה
  • טיולי ג'יפים ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאתם לא צריכים לטוס כדי לקבל חופשה חלומית, אתם יכולים פשוט להכניס לרכב את התיקים שלכם ולצאת לחופשה חלומית בארץ. אם תבחרו באחד מהמלונות שלעיל, דעו כי אתם מוזמנים לספר לנו איך היה כשתחזרו.

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו