למה כדאי לכם לטייל בקזחסטן בחופשה הבאה

מזרח אירופה הפכה להיות יותר ויותר מתויירת על ידי ישראלים בעשור החולף.

קירגיסטן וגאורגיה הפכו להיות יעדי טיול לכל הגילאים ועל סוגי הטיול שמעניינים אתכם, והחל משנה שעברה הצטרפה גם קזחסטן למעגל זה.

אוכל, תרבות ואינספור אפשרויות טיול – הנה למה כדאי לכם לטוס לקזחסטן בחופשה הבאה שלכם

 

טיסה ישירה מעבר לפינה

עוד משנה שעברה החלו מגעים בין ישראל לקזחסטן לקיצור שלל טיסות לקזחסטן וליצור מסלול הגעה ישיר בין שתי המדינות. קו תעופה עתידי זה יקצר את זמן הטיסה בחצי לפחות (!) ויחסוך את הקונקשן המייגע שקורה בדרך כלל בטורקיה. יש סברה שברגע שיושק קו תעופה זה, תחול ירידת מחירים משמעותית כדי לפרסם מסלול טיסה זה, והציפייה היא שאקט שכזה בין 2 המדינות תעודד תושבים קזחים בישראל לטוס יותר למדינה המזרח אירופאית בעקבות קרובי המשפחה והמסורת.

 

5 גבולות, אינספור מבחר

מטורף לגמרי שמדובר במדינה התשיעית בגודלה בכל העולם. ועובדה זו מקבלת נפח נוסף כשמבינים שהיא גובלת עם סין, ורוסיה! קזסחטן חולקת 5 גבולות שונים וגם יש לה גבול ימי עם הים הכספי. בתא שטח של מדינה כזו גדולה, יש פשוט אינספור אפשרויות לטיול, מנוחה, הרפתקה וגם התפנקות! למה לטוס? כי כל מה שתרצו זמין לכם שם!

 

תרבות ומורשת

ביקור קצר במדינה יחשוף אתכם למגוון תרבותי חסר תקדים. המדינה קיימת על שטח שנע בין אימפריות כמות 1,500 שנים. משבטים, לשליטה מונגולית, לשליטה רוסית לעצמאות. במדינה יש שורשים תרבותיים מסין ואסיה ועד לטורקיה!  וכמובן, התרבות הקזחית קיימת בישראל בזכות עולים ומהגרים מרוסיה ומזרח אירופה, וכל רגע במדינה ישפוך לכם אור על אנשים שאתם אולי מכירים בארץ, ותוכלו להבין מאיזה רקע הם מגיעים.

 

לינה מפנקת, ייחודית וזולה

אם חפצה נפשכם רק במלון מפנק ובעיר תוססת להסתובב ולעשות קצת קניות, גם זה תוכלו לעשות! ערים גדולות כמו אלמאטי, אסטנה הבירה, אקטובה ופבלודר מציעות לכם מגוון ענק של מעל ל- 3,000 מתי מלון ומקומות אירוח. והמחיר? מלון 3 כוכבים יכול לעלות לכם החל מ- 50 ₪ ללילה בלבד!

 

להרפתקן שלום

קזחסטן היא מרבד עצום של תוואי שטח שונים ומיוחדים. מקניונים, דרך קיאקים ועד למסלולי טראק ארוכים, המדינה מציעה מגוון עצום של טיולים ומסלולי הליכה וגם מסלולי שטח. אירוח כפרי, רכיבה על סוסים, טיולי שטח בג'יפים, חקר מדבריות ומישורים הם רק חלק מהאפשרויות שעומדות בפני המטייל במדינה, שרוצה לחוות את הטבע שלה במלוא עוצמתו. מומלץ להתמקם באחת מהערים הגדולות, להתייעץ עם סוכן טיולים במקום על המלצות לטיולים וטראקים באזור ולהתנהל באמצעות המשרדים המקומיים. אגמים בכל המדינה, הרים מושלגים בפסגות במזרח המדינה, חופי הים הכספי – זו ההזדמנות שלכם להרפתקה של פעם בחיים.

 

מתחם תיירותי

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו