למה צריך בדיקת קורונה לפני טיסה?

לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר אנשים ששואלים למה צריך בכלל לערוך בדיקת קורונה לפני טיסה?.

יש מי שאומרים שבעת עלייה לרכבת או לאוטובוס, אין צורך לערוך בדיקת קורונה.

אותם אנשים תוהים – מה כל כך ייחודי במטוס שגורם לכולנו לטרוח ולגשת לערוך בדיקות מיוחדות לפני היציאה מהארץ? אם הגעתם לכאן, סביר להניח שגם אתם תוהים בנושא זה.

נפגשנו עם המומחים לענייני קורונה וביררנו את הנושא לעומק, כדי שנוכל לתת לכם את כל התשובות בעניין.

רוצים לדעת פרטים בנושא? כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

סיבה מספר אחת – צריך לערוך בדיקת קורונה לפני טיסה כדי לשמור על הסובבים אתכם

הסיבה הראשונה שהמומחים בחרו לציין בפנינו היא שמירה על הסביבה. זוכרים את הסיפור שרץ בחדשות על אדם מאומת שעלה על מטוס (אחרי שידע שהוא מאומת)? סביר להניח שאתם זוכרים, זה היה סיפור שגרם לכולנו להזדעזע. הרי אף אחד לא רוצה לעלות על מטוס ולשבת ליד אדם שמשתעל או מעלה חום ככה פתאום. לכן, המומחים מציינים שיש לערוך בדיקות קורונה לפני העליה למטוס כדי לשמור לא רק על עצמכם, אלא גם על הסובבים אתכם.

 

סיבה מספר שתיים– צריך לערוך בדיקת קורונה לפני טיסה בגלל שאין אוורור במטוסים

החכמולוגים ששאלו למה לא צריך לערוך בדיקת קורונה לפני עלייה לרכבת או עלייה למטוס יקבלו את התשובה לשאלה שלהם ממש בפסקה זו. המומחים טוענים שיש לערוך בדיקות קורונה לפני טיסה בגלל שבמטוסים בניגוד לרכבת ולאוטובוס, אין פתחי אוורור בכלל. יכול להיות שאתם מדמיינים נסיעה ברכבת ונזכרים שגם ברכבות בארץ אין אפשרות לפתוח חלונות במהלך הנסיעה, ואתם צודקים. אבל יש פרט חשוב ביותר שמבדיל בין טיסה במטוס לבין נסיעה ברכבת. הרכבת עוצרת אחת לכמה דקות, ובכל עצירה, הדלתות שלה נפתחות לכמה רגעים, כך שיש תחלופה של אוויר. במטוסים, אין תחלופה של אוויר באמצעות פתיחה של דלתות או חלונות, לכן, חשוב מאוד להקפיד לערוך בדיקות ולהיות בטוחים שכל האנשים שנוכחים במטוס אינם חיוביים לנגיף.

 

סיבה מספר שלוש – צריך לערוך בדיקת קורונה לפני טיסה כדי שכל הנוכחים על המטוס יוכלו להיות רגועים

אתם ואלו שיושבים במושב לידכם ואלו שיושבים כמה מושבים לפניכם ומאחוריכם רוצים לעלות על המטוס כשהם רגועים. אין דבר יותר מלחיץ מלגלות שיש חולה מאומת בקרב הנוסעים (טוב, יש גם את העניין של נחיתת אונס אבל זה ממש חריג). כשעורכים בדיקת קורונה לפני טיסה, כולם יכולים להיות רגועים. אם לא די בכך, חשוב מאוד להתייחס גם לעובדים במטוס:

  1. הטייס
  2. הדיילים
  3. עוזר הטייס וכו'

כולם נמצאים בתוך המטוסים על בסיס יומי, הם רוצים להגיע לעבודה שלהם כשהם בטוחים ורגועים. תשמרו עליהם ותערכו בדיקת קורונה לפני שאתם עולים על מטוס.

 

תוצאות של בדיקות

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו