5 דברים שחובה לסדר לפני תחילת עבודה בחו"ל

מצאתם עבודה בחו"ל כזאת שמתאימה לשאיפות שלכם וליכולות שלכם.

אתם חושבים על רגעי השיא שבקריירה שלכם ומתרגשים לקראת המפגש בארץ חדשה.

רגע לפני שהמזוודות ארוזות ואתם עולים על כבש המטוס יש מספר דברים שחובה לסדר לפני תחילת עבודה בחו"ל.

 

לארוז נכון:

חשוב לא לארוז יותר מידי בגדים חשוב לדאוג לבגדים ההכרחיים ולציוד ההכרחי. חשוב לעשות רשימה על פי קטגוריות מוצרים שניתן לרכוש בארץ היעד לא כדאי לארוז.

 

לא לשכוח לארוז תיק צד:

לפני שאתם מעמיסים את חייכם על מספר מזוודות וטסים לעבודה של מספר שנים בחו"ל כדאי להם לארוז תיק צד קטן שאותו תעלו למטוס בתוכו יהיו צרורים את כל האישורים והוויזות וביטוח הבריאות שאתם זקוקים לו.

חשוב לוודא עם המעסיק שלכם שהוא דאג לכל האישורים הנדרשים ולדאוג לכך שהם נמצאים בהישג יד. כמו כן עליכם להוציא ויזה לחו"ל בהתאם לדרישות של הארץ שאתם נוסעים אליה. הוצאת ויזה אורכת מספר שבועות ולא כדאי שתדחו זאת לרגע האחרון.

 

דאגו לביטוח בריאות:

חובה לדאוג לביטוח בריאות לפני הטיסה ברוב חברות הביטוח דואגים לביטוח בריאות בסיסי המעניק לכם כיסוי רפואי איכותי. במקרים שבהם אתם מעוניינים לשנות את כיסוי הביטוח כדאי לכם לדבר עם חברים ובני משפחה שיבצעו זאת עבורכם. לא כדאי לצאת לעבודה בחו"ל ללא כיסוי בריאותי אינכם יודעים את העלול לקרות.

 

לברר את סוג המטבע שהוא משתמשים בארץ היעד:

יש לברר את סוג המטבע שבו משתמשים ולהוציא כסף מזומן בכמות סבירה במידה ומעוניינים לקנות באשראי יש לדאוג שהאשראי יהיה בין לאומי.

 

ביטוח לאומי:

יש לברר את מידת התשלומים שיש לשלם לביטוח לאומי לפעמים חלק מהחוזרים מחו"ל גילו שהם חייבים כסף רב לביטוח לאומי בברור לפני הנסיעה ניתן לחסוך את עוגמת הנפש.

 

תרשמו כתובות:

יש לרשום בדף או בטלפון את כל הכתובות של בית המלון או הדירה שאתם מגיעים לשם על  מנת שלא יהיו בעיות שונות הקשורות לכך.

 

תקשורת:

יש לברר עם חברת התקשורת בארץ את עלות השיחות לחו"ל ולדאוג להסדר שיקל עליכם להתקשר לארץ במידת הצורך.

 

להבין שכל ההתחלות קשות:

לא תמיד כשמגיעים לעבודה בחו"ל  מכירים את השפה המדוברת חשוב לדעת כי הדבר עלול לקחת זמן וישנה תקופת התאקלמות. כדאי לחפש ידיד לפני הנסיעה או לדאוג לאיש קשר שיכיר לכם את הסביבה.

 

בדקו מראש את השכר ודרך קבלתו:

יש לבדוק מראש את דרך קבלת השכר ואת הסכום שאותו אתם מקבלים לאחר ניכויים.

 

לסיכום:

במאמר זה דובר על דברים שחובה לסדר לפני עבודה לחו"ל הטיפים הם: לארוז נכון, לארוז תיק צד, לדאוג לביטוח בריאות , לסדר עניינים שונים בביטוח לאומי, לרשום כתובות לדאוג לתקשורת ולדאוג לכסף מתאים.

 

כנף של מטוס

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו