האם מותר לקחת חתולים לחו"ל?

המצרים התייחסו לחתולים כאל אלים וראו בהם דבר קדוש.

אם כן אין ספק כי מאז ימי המצרים הקדמונים השתנה העולם ואנשים רבים אינם רואים בחתולים קדושים אך יש הרבה מאוד אנשים אשר רואים בחתול את חיית המחמד המועדפת עליהם.

חתול מכניס כל כך הרבה אושר ושמחה לחיינו והוא מרגיע והופך את החיים לשלווים יותר וזה דבר נפלא.

פעמים רבות ילדים קטנים מתים על חתולים ולכן אם יש לכם ילדים כדאי מאוד לשקול לקחת חתול הביתה.

על רקע האהבה האינסופית שאנו חשים לחתולים עולה השאלה האם מותר לקחת חתול לחו"ל? והתשובה היא שמותר ואפשר לקחת את החתול בארגז מיוחד אשר מותאם לטיסה וכך נוכל לנסוע עם החתול שלנו לחו"ל ללא כל חשש.

 

מה יותר משתלם מבחינה כלכלית, להשאיר את החתול בארץ או לקחת אותו לחו"ל?

כאשר אנו מתלבטים בשאלה האם לקחת את החתול לחו"ל או לא עולה השאלה ממה החתול יותר ייהנה. אם כן אין ספק כי החתול יסבול מכך שהוא יישאר בארץ והבעלים שלו לא יהיה אתו. אך באותה מידה ניתן לטעון כי אפשר להכניס את החתול לפנסיון ושם ידאגו לכל צרכיו והוא לא ירגיש בודד. על רקע זה יש לציין כי כלל לא ברור מה משתלם יותר מבחינה כלכלית להשאיר את החתול בבית או לקחת אותו איתנו לחו"ל. בכדי להבין מה משתלם יותר כלכלית עליכם להבין כי כל משפחה צריכה לעשות את החישובים שלה ואז להחליט מה עדיף מבחינה כלכלית לקחת את החתול או להשאיר אותו בפנסיון.

 

משאירים את החתול בפנסיון? על מה אתם צריכים לחשוב?

אם אתם מחליטים להשאיר את החתול בפנסיון אתם חייבים לוודא כי זה הפנסיון הטוב ביותר לחתולים. אתם צריכים לוודא כי יש שם חול איכותי לחתולים, שיש מספיק מרחב לכל חתול, שמתייחסים לחתולים יפה, שמאכילים את החתולים כמו שצריך, שהמחיר של הפנסיון לא גבוה מדי ושהצוות במקום יודע כיצד לטפל בחתולים כמו שצריך. כל הדברים הללו חשובים ביותר בעת הבחירה בפנסיון ואם אתם רוצים לנסוע בראש שקט ולדעת כי החתול שלכם בטוח אתם צריכים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה פנסיון החתול נמצא. זכרו שככל שתבחרו פנסיון יותר טוב כך החתול שלכם יהיה יותר רגוע וכך גם אתם תוכלו לנפוש בחו"ל מבלי לחשוש מה קורה לחתול שלכם.

 

מה קורה אם יש לנו כמה חתולים בבית?

יש משפחות אשר יש להן בבית יותר מחתול אחד ואז זה לא הגיוני לנסוע אתם לחו"ל או להכניס את כל החתולים לפנסיון. ההמלצה למשפחות אלו היא לשכור בייביסיטר שיבוא ויטפל בחתולים בזמן שאתם בחו"ל. האדם שתשכרו אותו ידאג לחתולים לאוכל ומים ויוציא אותם למרפסת וכך אתם תוכלו להיות רגועים בנוגע לחתולים בעת שאתם בחופשה בחו"ל.

 

בעל חיים

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו