מה חשוב שיהיה לכם בתוך צימרים בצפת

העיר צפת, השוכנת במרומיו של הגליל העליון, צופה לכנרת מצד אחד, ולהרי מירון הירוקים מהצד השני. העיר מושכת אליה תיירות פנים וחוץ רבה, בעיקר בשל קדושתה הרבה ליהדות, ובשל אווירת המיסטיקה והמסתורין השוררת ברחובותיה העתיקים.

בצפת קיימות אפשרויות לינה ונופש רבות, אחת מהן היא צימרים. מה חשוב שיהיה בצימר בצפת? על זה במאמר הבא.

 

לפני שמגיעים

בכדי לדעת מה חשוב שיהיה לכם בצימר, חשוב לדייק קודם לכן את מטרת החופשה – האם זוהי חופשה זוגית או חופשה משפחתית? בכך יהיה ניתן לצמצם את הבחירה בצורה משמעותית.

בנוסף, חשוב לבדוק הגבלות שונות כמו איסור על חיות מחמד, או התניה במספר מינימלי של לילות להזמנה. בדקו האם מחיר הצימר כולל גם ארוחת בוקר או כניסה לאתרים שונים, וכן את קיומה של בריכה במקום.

 

מה חשוב שיהיה לכם בצימר

משפחה או זוג שיוצאים לחופשה בצימר לא מעוניינים לסחוב איתם הרים של חפצים ומזוודות מפוצצות. מלבד ציוד הכרחי כמו בגדים וכלי רחצה, בעל הצימר מוכרח לדאוג לכם למגבות וכלי מיטה נקיים ונעימים.

לפני שתצאו לחופשה, בדקו כי בצימר קיימים כל הדברים הבסיסיים כמו מקרר מאובזר, מיטה נוחה ומפנקת, ספת ישיבה מזמינה, מטבחון נקי שניתן לבשל בו אם צריך, וכן ציוד בסיסי כמו קומקום. אם אתם מתארחים בצימר בשבת בדקו שיש בו פלטה חשמלית לצורך חימום האוכל.

 

למה דווקא צפת

יעד התיירות המרכזי בצפת הוא העיר העתיקה. סמטאותיה הציוריות, יחד עם אווירה מיוחדת שיש רק שם, מושכים אליה תיירים רבים, חילוניים ודתיים כאחד. צימר בצפת של המילטון נמצא בלב לבה של העיר העתיקה, בתוך מבנה מעוצב ומרשים, מן הפנים אל החוץ.

מתחם הצימרים של המילטון מאובזר בכל הנדרש לחופשה חלומית, באווירה צפתית אמיתית.

 

עיר של יופי ואומנות

העיר ידועה כעיר שוחרת אומנות. כל המבקרים בה חשים מיד באווירה המיוחדת, וכאשר שוהים בצימר הממשיך את הקו האמנותי של העיר, זוהי חוויה אחרת לגמרי.

הצימר במתחם המילטון עוצב ע"י אמנים מקומיים, וכולל פרטי אמנות שונים העשויים מעץ, בד, חרס, ועוד.

 

יתרונות של חופשה בצפת

  • אווירת הקדושה – מורגשת בכל פינה בעיר, במיוחד בשבתות ובימים טובים.
  • מיקום העיר – מאפשר נסיעה קצרה לכנרת, רמת הגולן, עכו, וערי החוף, וכמובן לקברי צדיקים הסמוכים לעיר.
  • אמנות – העיר שופעת בגלריות ובתי מלאכה ייחודיים, יחד עם מסעדות ובתי קפה איכותיים.

 

לסיכום

הזמנה של חופשה בצפת היא חוויה מומלצת, גם למשפחות עם ילדים המעוניינות לצאת לגיחות קצרות וטיולים בשמורות הטבע הסמוכות, וגם עבור זוגות המבקשים לחמוק לרגע לחופשה רומנטית.

בדקו שיש בצימר את כל הדרוש לכם, ושאלו על כך את בעל הצימר, ובכך תמנעו אכזבות ואי נעימויות בהמשך.

בריכה

.

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו