מה יותר חסכוני מונית לנתב"ג או להשאיר את הרכב בחניון שדה התעופה

אחת התהיות הנפוצות ביותר שעולות בקרב כל אדם שצפוי לטוס לחו"ל נוגעת לבירור אודות התשלום על נסיעה לנתב"ג במונית אל מול השארת החניון ברכב. יצאנו לבדוק מה יותר חסכוני מבין השניים כדי לאפשר לכל התוהים בנושא להגיע למסקנה באופן סופי. הישארו אתנו ותדעו איך אתם צפויים להגיע אל שדה התעופה בחופשה הבאה שלכם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר ששמענו וויכוח קולני בין אנשים בשדה התעופה. מדובר בנוסעים שלא מכירים אחד את השני. כל אחד הגיע אל השדה ממקום אחר ובדרך אחרת. חלק הגיעו במונית וחלק בחרו להשאיר את הרכב שלהם בחניון. הוויכוח היה כמובן על העלות של כל אפשרות. מיותר לציין כי כל צד אמר שהוא שילם פחות (ככה אנחנו הישראלים, מנסים להוציא כמה שפחות כסף כשמתאפשר). כששמענו את הוויכוח אמרנו לכל הנוכחים שהם יכולים להשאיר לנו את העניין. שכן, אנחנו נצא לבדוק את הנושא באופן מעמיק ונגלה בשורות הבאות מה יותר חסכוני מבין השניים.

 

כמה פרמטרים שחשוב לציין

רגע לפני שנעמיק בנושא, ראוי לציין שיש כמה פרמטרים חשובים שצריך לקחת בחשבון. אם אתם מתכננים להזמין מונית לנתבג, עליכם לבחון תחילה את הפרמטרים הבאים באופן מעמיק:

  • מספר הנוסעים
  • שעת היציאה (יום או לילה)
  • מרחק הנסיעה

שכן, כל פרמטר שכזה צפוי לשנות את המחיר שאתם תשלמו בסופו של דבר. אם אתם מתכננים לנסוע עם הרכב שלכם, עליכם לשים לב לאותם פרמטרים בדיוק. שכן, אם אתם יותר מ – 5 נוסעים, כנראה שתצטרכו לשלם על כמה רכבים. אם מרחק הנסיעה רב, אתם תצטרכו לשלם לא מעט על דלק.

 

כמה צפויה לעלות לכם חנייה בשדה התעופה לעומת הזמנה של מונית?

כדי לבדוק מה יותר חסכוני, יצאנו לבדוק כמה תעלה חנייה בשדה התעופה למי מכם שטסים לשבוע ומגיעים מאזור המרכז. העלות צפויה להיות בסביבות ה – 70 ₪ ליממה. מדובר במחיר משמעותי. שכן, הזמנה של מונית יכולה להיות זולה הרבה יותר אם מסתכלים על המחיר הכללי שאתם תשלמו בסופו של דבר.

 

היתרונות בהזמנת מונית

אז כעת אנחנו יודעים שיותר חסכוני להזמין מונית. כך שזהו יתרון מספר 1 שנוגע לפן הכלכלי, אבל יש עוד כמה יתרונות שאנחנו חייבים לציין בהקשר זה:

  • אתם לא צריכים לחפש חנייה
  • נחסך מכם לנהוג בשעת לילה מאוחרת או בשעת בוקר מוקדמת
  • אם אתם נוסעים בשעות של פקקים, תוכלו לנוח

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם שכעת הכול ברור ואין על כך וויכוח – הרבה יותר חסכוני לקחת מונית לשדה התעופה מאשר להגיע עם רכב ולהחנות אותו בחניון היומי. תבחרו נכון ותעלו על מונית שתאפשר לכם ליהנות מהחופשה.

איש עולה למונית

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו