מה עדיף טיול יום או לילה לחיטהורן

בהולנד, ארץ הטוליפים, היעדים הם בלתי מגובלים. במאמר הזה נדבר על אחד המקומות שאולי יהיו לכם פחות מוכרים: חיטהורן. הטיול ההולנדי המקובל יהיה סובב אמסטרדם והמקומות מסביב והלונה פארקים המטורפים שיש להולנד להציע. בכל זאת, אם אתם רוצים לטייל ולהגיע למקומות פחות מוכרים ובאמת, אחד המקומות היפים בהולנד, המאמר הזה על חיטהורן הוא בשבילכם. על הנחלים ומדשאות בחיטהורן, איך מגיעים לשם והאם עדיף טיול יום או טיול לילה בחיטהורן?

 

נחלים, מדשאות ובתים קסומים

חיטהורן היא עיירה יפיפייה הכוללת בתים כפריים על מדשאות ירקות אותם סובבים נחלים המהווים עיקר האמצעי לתנועת וגשרים מעץ המהווים לנתיבים הרגליים בין האיים שמאכלסים את הבית הקסומים של חטיהורן.

חיטהורן היא פשוט אחד המקומות היפים שניתן לטייל בהם בהולנד אך חוץ מהיופי חסר הגבולות של חטהורן מה ניתן לעשות שם?

 

מה אפשר לעשות בחיטהורן

האטרקציה העיקרית ומה שמומלץ לכם לעשות כשאתם באים לבקר בחיטהורן הוא לשוט לאורך הנהר באמצעות סירה. ניתן לעשות זאת באמצעות שייט שיעשה עבורכם את העבודה מבחינת השייט.

יחד עם זאת במידה ואתם רוצים לשוט באופן עצמאי אין סיבה שלא תעשו זאת, זה לא מצריך רישיון וכל אחד יכול לעשות זאת.

הטיול כולל השייט ובחינת הטבע המבנים היפיפיים בחיטהורן אם אתם תוהים מתאים לכל המשפחה, לזוגות ואפילו חברים שהחליטו לשבור שגרה ויצאו לראות מקומות אליהם צעירים בדרך כלל לא יחשבו ללכת.

בכל מקרה, חיטהורן הוא מקום שבהחלט מומלץ לבקר בו ומתאים במיוחד למשפחות, ישנם שלל מסעדות שבין הטיול והשייט במרחב ניתן להתאקלם ולאכול ארוחת צהריים טובה וטעימה.

 

איך מגיעים?

במידה ואתם מתכוונים להגיע בתחבורה ציבורית מומלץ להגיע באמצעות רכבת לתחנת Steenwijk  ומשם לתפוס אוטובוס (קו שבעים) ולרדת בתחנה הקרובה לחטיהורן.

ישנה גם אפשרות לעשות זאת באמצעות טיול מאורגן שההגעה אליה יכולה לקרות עם הסעה מאמסטרדם ומומלץ לבדוק את האפשרות הזאת במידה ואינכם מרגישים בנוח להגיע לשם עם רכב שכור או תחבורה ציבורית.

 

האם עדיף יום או לילה?

הטיול בהחלט עדיף ביום לאור העובדה כי רוב הטיול יכלול שייט שמהווה לדבר המרכזי שניתן וכדאי לעשות בחיטהורן. ניתן להגיע גם בשעות הערב לאכול במסעדה עם המשפחה אמנם הטיול בטבע של חטיהורן בהחלט צורך הגעה ביום וככל הנראה הדבר עדיף.

 

חיטהורן היא אחת המקומות היפים בהולנד ועד שהגעתם לאמסטרדם אנחנו אמת ממליצים לכם קצת לצאת ממנה ולחקור את המקומות היפים שסובבים את אמסטרדם ובאמת שלא כדי לפספס.

יש הרבה מה לעשות בחיטהורן, איפה לטייל, איפה לאכול, מקום שבאמת מתאים לכל המשפחה ואנחנו בטוחים שאם תעשו את המאמץ הקטן להגיע לשלם לא תתאכזבו. במידה ואתם מחפשים סיוע מקצועי תיירותי המתמחה באזור של אמסטרדם והסביבה יש שלל חברות מקומיות וישראליות במרחב ביניהן We Are Amsterdam”" חברת טיולים ישראלית שתוכל לסייע לכם עם כל הצרכים שלכם.

חיטהורן

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו