מלון בצפת – כך תארגנו את החופשה המושלמת

לקראת סוף החופש ותקופת החגים המתקרבת המון אנשים מחפשים אפשרויות לנופש קצר ומהנה. הצפון הפך כאלטרנטיבה נהדרת לטיול סביב טבע ונופים עוצרי נשימה, לשמחתנו צפת הופכת עם השנים לעיר המציעה יותר ויותר מלונות וצימרים עם אווירה צפתית מיוחדת. כבר שנים שצפת היא עיר מתויירת שיש בה המון מקומות יפים לראות, מסעדות ואומנות מעניינת מעבר לרחובותיה היפיפיים של העיר. במאמר זה נכיר לכם כמה מקומות לינה בצפת שאסור לכם לפספס.

 

מלונות בצפת

מלון מצפה הימים- מלון וספא מצפה הימים מבית ישרוטל הוא מלון הנמצא באזור מדהים וירוק בטבע בין צפת לראש פינה. המלון עבר לאחרונה שיפוץ מסיבי ונחשב כאחד המלונות האיכותיים בארץ. במלון עצמו יש חווה חקלאית קטנה המספקת ירקות אורגניים למקום, על האוכל אמון השף ארז קומרובסקי ומתוך חשיבה לתת חוויה קולינרית איכותית. המלון ידוע כמלון בעל נוף מרשים וחדרים יפים ושירותי ספא במלון.

מלון רות צפת- מלון רות צפת הוא מלון מבית דן המציע חדרים במנה ממלוכי בן כ-800 שנה הקרוב אל הרוב היהודי. המלון עבר שיפוץ על ידי אומן להענקת חוויה רומנטית, למלון עצמו מסעדה איכותית חדרים מאובזרים וחניה חינם לאורחי המלון.

וילה גליליי- וילה גליליי הוא מלון בוטיק הנמצא ברובע היהודי של צפת המשקיף על הר כנען ומזכיר מאוד בסגנונו מלונות בוטיק באירופה. המלון עצמו שוכן במבנה אבן עתיק משנת 1932 אשר עבר שימור, למלון שירותי ספא ואוכל בסגנון גלילי צרפתי.

מלון כנען ספא- מלון כנען ספא שוכן בהר כנען עם נוף לעיר צפת והר מירון, המלון נבנה סביב מבנה בן כ-100 שנה "מלון שרה לוי". המלון מציע שירותי ספא מפנקים ואוכל איכותי, המלון מביא חווית פינוק ברמה גבוה וכניסת האורחים היא אך ורק מגילאי 14 ומעלה.

 

צימרים בצפת

במידה ותרצו חוויה אינטימית יותר, מומלץ להזמין צימר בצפת שיאפשר לכם ליהנות מהייחודיות של העיר:

נופש בעתיקה: נופש בעתיקה הוא צימר בעיר העתיקה של צפת ברובע היהודי במרחק הליכה אל בית הכנסת ושוק האומנים עם נוף אל הר מירון. מדובר בדירה בת שני חדרים מאובזרת במטבח וחדר אורחים.

דה וואי אין – The Way Inn: מדובר במלון בוטיק הנמצא בווילה בת כ-200 שנה בלב קרית האומנים, המלון מורכב מחדרים שונים אחד מהשני אשר עוצבו על ידי אומנים, למקום טרסת שמש באוויר פסטורלית עם נוף להרי הגליל.

ארטיסטס קולוני אין (Artisits' Colony Inn): מדובר במלון בוטיק השוכן בוילת אבן משופצת ומעוצבת בעלת חצר פרטית ופטיו עם אזורים ציבוריים יפים נעימים.

לסיכום, עכשיו הוא הזמן המושלם לטיול בצפון היפה שלנו, קחו את המשפחה, בן או בת הזוג וצאו לחופשה פסטורלית ושלווה בצפון העשיר של הארץ שלנו, ובייחוד בעיר צפת הקסומה.

מיטה זוגית

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו