4 מלונות בכנרת שאסור לפספס בחופשה משפחתית

קיץ 2021 מתאפיין במיידיות.

דילים נותרים בכל רגע.

טווח המחירים ללילה במלון באילת רק עולים, יעדי הנופש האהובים עלינו בחו"ל נחסמים לכניסה והאזרח הנופש בארצנו הקטנה מחפש פתרון.

אותו מרחק נסיעה, אותו מחיר באילת ותמורה אחרת לגמרי – הכנרת וסביבתה ההיקפית הפכו להיות יעד אידיאלי לחופשה ישראלית בקיץ החם.

הלכנו, נפשנו וחזרנו עם X המלונות הכי שווים שיש בסביבת הכנרת, שפשוט אסור לפספס אותם.

 

מלון מגדלא

למרגלות חופה המערבי של הכנרת, במרחק של 6 דקות נסיעה מטבריה, התגלו ב- 2004 חורבות מתקופת התנ"ך. התגלה בינת כנסת עתיק עם עיטורי פרחים כמו בגיאומטריה הקדושה, מטבעות ואישור על נוכחותו של ישו. האתר הפך למוקד עלייה לרגל של צליינים ובשנת 2008 החלה הבנייה של מלון שאמור למש צליינים לנופש ומנוחה כאשר בחודשי השנה שבהם הם עושים "עלייה לרגל". מלון מגדלא הוא מלון שנפתח באופן רשמי ב- 2018 והוא ייחודי בנוף. בכניסה למלון יש גישה לחפירות הארכיאולוגיות, ישנה כנסיה במתחם המלון שנחנכה במעמד האפיפיור, חדרים מפנקים, בריכה ואוכל נהדר. כמובן שגם יש חוף פרטי.

 

סטאי כנרת

מהחוף המערבי נדלג כעת למזרחי. בחלקה המזרחי של הכנרת ניתן לראות בפה את ישובי רמת הגולן השונים. לצורך העניין – גבעת יואב. כאשר יורדים מרמת יואב ל"מישור החוף" התחנה הראשונה בה נקלים בירידה לכביש היא הכניסה למלון היוקרתי. עם חובת הזמנה של לפחות 3 חודשים מראש, סטאי מספק נופש מושלם ומפנק עם מגוון טיפולי מסאז', אוכל איכותי ומוקפד וכל זה למרגלות הכנרת. כמה קרוב לשפת המים? צעד לא נכון וזכיתם בטבילה.

 

U בוטיק, כנרת, טבריה

כל מה שצריך לדעת בכותרת אחת. המלון המדהים הזה נמצא על רצועת החוף של טבריה, בין חוף מהדרין לבין חוף הצדפים. למלון בריכה שצופה על הים וירידה לחוף פרטי. החדרים מפנקים ואין ספק שיש תמורה מלאה למחיר הנדרש. מעבר לכך, קרבת המלון לעיר משחררת אתכם מהתלות במלון לצורכי בידור והנאה ומאפשרת לכם לגלות את מקומות הבילוי והבידור של העיר טבריה.

 

מלון אחוזת אוהלו

אחרי מגוון אפשרויות מפנקות ועשירות, כעת נתרכז במקום המושלם למשפחות. אחוזת אוהלו, הממוקמת בקיבוץ כנרת, מציעה חדרים במחירים נוחים מאוד, בריכה פרטית לאורחי המלון וגישה לחוף במרחק של 5 דקות הליכה. ארוחת הבוקר עשירה ומפנקת, אך רצוי מאוד להזמינה מראש.

 

חופשה בצפון – להיזכר בשפע

מלונות בכנרת מציעים לנו הרבה יותר מאת הימה הקטנה  או נוחות ופינוקים. קרבת הכנרת לרמת הגולן והגליל מציעה לבקרים באזור שפע של אטרקציות, מסעדות, טיולים ושפע של תוצרת חקלאית מקומית. אם אתם מחפשים נופש בצבע חדש, עם נוף ייחודי מסוגו ושפע של אוכל איכותי ואטרקציות – זה הזמן שלכם לסגור חופשה בצפון.

 

מיטות שיזוף

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו