מנטליסט לאירועים פרטיים

יש אנשים אשר רואים במלאכת תכנון האירוע עיסוק פחות נחמד (בלשון המעטה) ויש כאלה המגלים תחום חדש ואהוב. כך או כך, מוקדשים זמן ואנרגיה רבה לתכנון אירועים פרטיים, כך שיענו על המטרה באופן המדויק ביותר ויגרמו לאהובים שלנו לשמוח ולהנות ככל הניתן.

אז בחרתם בקפידה את המשתתפים, מיקום האירוע נסגר גם הוא ואף החלטתם איזה אוכל יוגש. כעת, אתם זקוקים לבידור מקצועי שיהפוך את האירוע למה שהוא- מדויק, מיוחד ומרגש.
מנטליסט- או בשמו השני, אמן חושים- יגרום לאירוע שלכם להיות הכי טוב, הכי נכון והכי שלכם.

 

כדאי לדעת: מי הוא המנטליסט?

תחילה, כדאי לעשות את ההבחנה בין קוסם לאמן טלפתיה. קוסם הוא אדם המבצע מעשים מופלאים ועל- טבעיים באמצעות יכולות ואלמנטים אשר אין ביכולת הקהל להבחין או לדעת אותם. לעומתו, אמן טלפתיה הוא אדם אשר עוסק קסמים העוסקים בקריאת מחשבות והשפעה עליהן בעזרת טכניקות שונות המיועדות לכך.

אמן הטלפתיה, לעומת אחרים העוסקים בענף הקסמים, אינו מתעסק ברוחות אלא בעומדים מולו בלבד. החל מקריאת מחשבות, העברת מסרים או אף עיסוק בחפצים- אמן הטלפתיה, בעזרת המחשבה ותקשורת טלפתית, יודע לשבור את מוסכמות ההיגיון.

 

הופעת מנטליסט באירוע פרטי

מופע מנטליסט הוא כמו הביטוי- ONE MAN'S SHOW. תוך שימוש בקסמים שונים, המנטליסט משתף את הקהל, והוא מהווה חלק פעיל מהמופע כולו. המנטליסט מבצע קסמים ופעולות מתחת לאף של המשתתפים, כך שהם מרותקים במהלך כל המופע.

המופע מתקיים באווירה קלילה ומצחיקה. המופע עצמו מותאם גם הוא לקהל ולמטרת האירוע ואף עושה שימוש במידע קודם ובדברים רלוונטיים למשתתפים, כך שכל אחד מרגיש חלק מהאירוע.

 

לאיזה סוג של אירועים פרטיים כדאי להזמין מנטליסט?

מנטליסט טוב יידע להתאים עצמו לכל סוג אירוע. בין אם מדובר ביום הולדת, בר או בת מצווה או מסיבות לרגל נישואין, ההופעה תהיה רלוונטית לכמות, סוג, גיל ואופי הקהל.
עם זאת, חשוב לציין כי הופעת מנטליסט מתאימה ומותאמת לקהל הבוגר.

 

מה כדאי להכין מראש?

כדי להוציא לפועל את ההופעה המושלמת עבורכם ואת המותאמת ביותר למשתתפים באירוע- כדאי לעשות תיאום ציפיות טרם ההופעה. מסרו מידע בנוגע למשתתפים, לחתן או כלת השמחה, לאופי המופע ולמיקומו ביחס לאירוע. המנטליסט מביא עמו את כלל הציוד הנדרש, ואין צורך בהיערכות מקדימה לכך.

 

לסיכום,

כולנו מכירים את המרדף אחרי האירוע המושלם. אנחנו רוצים לתכנון ולהוציא לפועל אירוע שירגש, שייזכר ושיהיה משמעותי לבעלי השמחה. מעבר לתכנון המיקום, האוכל והמשתתפים- הבחירה בתוכן האירוע היא לא פחות חשובה, והצורך בלבחור את התוכן המדויק- מובן.

על ידי כניסה מהירה לאתר- https://www.mxgems.com, תוכלו ליצור את האירוע המרתק והמפתיע ביותר, אך חשוב לא פחות- אירוע כזה שמותאם לאירוע ולמשתתפים בו, ובא לרגש ולהפתיע אותם.

קוסמת

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו