7 מסעדות מומלצות לסופ"ש רומנטי בצפון

יוצאים לסופש רומנטי בצפון? מעוניינים שחווית הנופש שלכם תהיה הכי מושלמת שאפשר? כאן תמצאו רשימת מסעדות מומלצות באזור הצפון, תוכלו לבחור את הסגנון המועדף עליכם וליהנות מחגיגת טעמים וסופ"ש מפנק ובלתי נשכח.

כאן תוכלו להתרששם מטעימה קטנה של מסעדות מגוונות המלאות בנופים ובניחוחות שיש רק לצפון להציע.

 

ארסטו  (איטלקי, ארוחות בוקר, דגים, חלבי, פיצה, פסטות, אירועים, על הים)

ארסטו היא מסעדה חלבית בנמל קיסריה בעלת נוף מהפנט לים. היא מציעה חוויה קולינרית איטלקית מושלמת, היא ממוקמת בגן הלאומי של קיסריה, מוקפת היסטוריה ועתיקות. בארסטו תמצאו תפריט גורמה חלבי עדכני ומגוון, עשיר בניחוחות וטעמים איטלקיים. דרך מצוינת לפתוח את היום בארוחת בוקר מענגת, מנות צבעוניות מפתיעות או מגוון גלידות ומילקשייקים לסיום מתוק.

מעוניינים? נמל קיסריה- 077-2311920

 

פפרדלה  (איטלקי, מסעדת שף, חלבי, אירועים, בר – מסעדה)

פפרדלה היא מסעדת שף חלבית איטלקית ים תיכונית ומודרנית, הממומקת בבית שאן. התפריט בה מבוסס על פסטות טריות בעבודת יד, מנות ייחודיות המשלבות משני הסגנונות, המיוצרות מחומרי גלם טריים ואיכותיים ביותר, מתוך דגש על שירות אווירה והמון אהבה.

מעוניינים? שטורמו 14, בית שאן (מתחם הסראייה) 077-9974036

 

השניצליה  (שניצלים בשרים, מזון מהיר)

גם בקצרין תמצאו סניף למסעדה שהציבה סטנדרט חדש בתחום המזון המהיר. התפריט מבוסס על טהרת השניצלים המשובחים.  שמונה טעמים מגרים לשניצל האהוב בליווי באגט שנאפה במקום, יקרות טריים, פינוקים והכנסת אורחים חמה.

מעוניינים? מרכז איתן, קצרין – 073-7027276

 

קפה רוטשילד /סניף נהריה  (דגים, איטלקי, חלבי, אירועים)

מסעדת בית קפה בקרבת חוף הטיילת בנהריה. אווירה פסטורלית, חווית בילוי מרעננת, מוסיקה טובה, מנות נדיבות ועיצוב חדשני. מקום לשבת, להירגע ולהינות מנוף הים, אוויר טוב ואווירה נעימה, תפריט משובח ואיכותי, שירות טוב וכשרות למהדרין המתאימה לכלל האוכלוסיה.

מעוניינים? המעפילים 1, נהריה – 04-9921985

 

לגונה  (מסעדת דגים ובשרים – על האש)

מסעדת דגים ובשרים הממוקמת במדרחוב התוסס של טבריה. התפריט כולל שפע של סלטים טריים, מנות עיקריות ונשנונים כמו קובה, פסטלים, צ'יפס פלאפל ועוד. וכמובן, כל הטוב הזה מוגש באווירת הכינרת והנוף הקסום והמרהיב שלה הנשקף מהחלונות.

מעוניינים? מדרחוב הבנים 2, טבריה – 077-7298446.

 

שיפודי התקווה  (בשרים, דגים, על האש)

מסעדת שיפודי התקווה מפורסמת במומחיות שלה בבשר לכל סוגיו: קבב, אנטריקוט, פרדית, שיפודים מגוונים ועוד. חוויה לכל אוהבי הבשר. בנוסף תמצאו גם סלטים שהוכנו במקום, דגים טריים וקינוחים משכנעים.

מעוניינים? שדרות ההסתדרות 250, חיפה – 04-8400824

 

נילי זכרון יעקב

מסעדה חלבית כשרה המכניס את קסמו של רחוב המייסדים הוותיק אליה פנימה. עיצוב חם של חלל פנימי ומרפסת מוקפת פרחים מזמינים את הסועד לאווירה הרגועה של המושבה. בתפריט תמצאו מגוון דגים, פיצות, פסטות וסלטים. מנות מיוחדות, טבעוניות וללא גלוטן, תפריט סושי, אורחות בוקר ומגוון יינות עשיר.

מעוניינים? המייסדים 43, זכרון יעקב

 

יוצאים?

לאחר טעימה קטנה ממסעדות הצפון המומלצות המציעות מגוון של חוויות קולינריות בטעמים שונים, מנות מגוונות בסגנונות וסוגי אווירה שונים. אתם יכולים לצאת רגועים לסופ"ש החוויתי שלכם.

נתחי בשר

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו