5 מקומות שחובה לבקר בהם בפריז

פריז שאסור לפספס: בירת צרפת מהווה מוקד בינלאומי המוביל בנושאי תרבות, אופנה, אמנות וקולינריה.

לא סתם מכנים אותה "עיר האורות" – כאשר תתורו בה, מובטח שאתם בעצמכם תהיו 'באורות'!

 

מגדל אייפל

אם לא היית במגדל אייפל, לא באמת היית בפריז. זהו הסמל המסחרי, שעולה אוטומטית בראש, כשאומרים 'פריז'. לא סתם נעשו באזור הרבה סרטים רומנטיים: מפאת גובהו ניתן להבחין בו כמעט מכל פינה בעיר, ובלילה מגדל אייפל מהפנט באורו ומהווה מוקד משיכה לזוגות אוהבים (לא רק). קחו בחשבון שקשה מאוד להיכנס למגדל – המקום כל כך מבוקש, שכמעט תמיד יש תור לא קצר. בשל כך מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש ולחסוך זמן שיאפשר לכם לבקר בשאר המקומות שהם MUST!


הלובר

מבין הארמונות הגדולים, הוותיקים והמפורסמים ביותר בעולם בכלל ובצרפת בפרט. משמש כמוזיאון המבוקר ביותר בעולם, האוצר ומציג שלל עבודות אמנות מרשימות ועתיקות. בניהן: "מונה ליזה" של לאונרדו דה וינצ'י –  שהינה מן היצירות הנודעות ביותר בעולם, "החירות מובילה את העם" של אז'ן דלקרואה ועוד רבים מוכרים ומוערכים.

 

שער הניצחון

משמש כנקודת תצפית מרהיבה, אך גם כסמל לאומי חשוב בעל ערך היסטורי, המנציח עוצמה צרפתית (שהאיצה במהירות וכך גם דעכה). השער נבנה בהוראתו של אחד מגדולי המצביאים בהיסטוריה, שליט צרפת,  נפוליאון בונפרטה – כדי להנציח את אלו אשר לחמו למען צרפת. עבודת הבנייה נמשכה כ- 30 שנה עקב מאבקים שהתנהלו בנושאים כלכליים/פוליטיים/תלויי אינטרסים ועוד. בדומה למגדל אייפל, עם רדת החשיכה הנוף נראה אחרת משעות הבוקר המוארות, לכן מומלץ שתחזרו אל היעדים הללו פעמיים, בזמני אור שונים.

 

יורודיסני (דיסנילנד פריז)

היינו אומרים שזה מומלץ אם אתם טסים עם ילדים, אך כל אחד יוכל ליהנות שם, הרי כולנו קצת ילדים בפנים. אטרקציה נוסטלגית ואהובה במיוחד- ביקור בפארק שעשועים (עם מתחם קניות ובידור) הנושא אלמנטים מתוך עולם התוכן של דיסני: דמויות, סיפורי האגדות, מוסיקה ועוד.
הוא שוכן בפרברי פריז והוא הפארק המצליח ביותר באירופה!

 

גני טווילרי

מן הגנים העתיקים והחשובים ביותר בצרפת. נוסדו תחילה במטרה לשמש כחצר ארמון טווילרי עבור שושלת המלוכה, אך הפכו לפארק ציבורי עם תום המהפכה הצרפתית ונעשו פופולריים בקרב הפריזאים. הארמון אמנם הושחת במאה ה- 19, אך עדיין ניתן להבחין בשרידיו. בגן ניתן להתרשם מצמחים מטופחים, מגוון פסלים מרשימים, מזרקות, גשר רומנטי ועוד. זהו מקום מצויין לפיקניק או אתנחתא עם כוס קפה באחד מבתי הקפה שבגן, לפני שממשיכים לאטרקציות הקרובות.

 

לסיכום

לא משנה באיזה יעד בפריז תבחרו לטייל – היא תכבוש אתכם. לפורטל הטיולים פייסטה יש מדריך מלא להזמנת כרטיסים, מלונות, טיסות, אטרקציות נוספות שהן בגדר חובה, חיי לילה ושאר רעיונות ושירותים שיקלו עליכם לתכנן את ה-טיול שלכם בפריז!

 

עיר האורות

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו