נוסעים לאילת? את המקום הזה אתם לא רוצים לפספס

אם אתם מתכננים נסיעה לאילת בקרוב, אתם צריכים לקרוא את המדריך הקצר הבא שיעשה לכם סדר ויכיר לכם מקרוב את המקום שאתם פשוט לא רוצים לפספס. הישארו אתנו ותגלו את הסקירה ה – 4 שאנחנו עורכים על העיר אילת, והפעם, תוך התמקדות במקום שיציע לכם מאכלים ומאפים מתוקים שיעשו לכם טוב.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שגילינו שאנחנו מאוהבים באילת. שנים היינו מגיעים לעיר בלית ברירה, בגלל שלא סגרנו טיסה בזמן או בגלל שהיינו צריכים להישאר עם הילדים בארץ. לפני כמה שנים הבנו שאנחנו לא רוצים להגיע לאילת מתוך חוסר ברירה. הדבר אירע לאחר שגילינו את המקומות השווים ביותר בעיר שגרמו לנו להבין שיש מה לעשות שם והרבה. מדריך זה הוא ה  – 4 במספר. שכן, במדרכים הקודמים הצגנו בפניכם את המקומות הכי טובים בעיר לרקוד בהם, לשתות בהם אלכוהול ולקנות בהם בגדים. הפעם, אנחנו נציג בפניכם את המקום הטוב ביותר לשבת בו בנחת עם כוס קפה ועוגה.

 

תכירו את עוגה צ'אגה

אם אתם מגיעים לאילת בקרוב, אתם צריכים לעצור לקפה הטוב ביותר שאילת יכולה להציע לכם. מדובר בקפה של עוגה צ'אגה. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על המקום, אנו נספר לכם שמדובר בקונדיטוריה ובית קפה באילת. עבור מי מכם שמקפידים על כשרות, כדאי שתדעו שהמקום כשר למהדרין. אין מדובר במקום חדש, הוא פתוח כבר משנת 1999, ואיכשהו, יצא לנו לגלות אותו רק בנסיעה האחרונה שלנו.

 

מה אפשר לאכול ולשתות בעוגה צ'אגה

אתם יכולים להגיע אל עוגה צ'אגה מיד כשאתם נוחתים באילת בשביל לשבת ברגוע על כוס קפה ועוגה שיאפשרו לכם לנחות בנעימים. אם אתם נמצאים במלון שלא מספק ארוחת בוקר, אתם יכולים גם להגיע אל המקום וליהנות מארוחות בוקר מפנקות. אנחנו הגענו למקום רגע לפני שחזרנו הביתה וגם הצטיידנו בכריכים ומטעמים שליוו אותנו כל הדרך עד הבית.

 

אל תתלבטו – תבואו לבקר

בפעם הבאה שתגיעו לאילת, אתם לא תצטרכו יותר להתלבט ולנסות להבין איפה המקום השווה ביותר לפתוח בו את הבוקר או לשבת בו בנעימים לאכול עוגה מפנקת. שכן, עכשיו אתם יודעים שיש את עוגה צ'אגה שתסגור לכם פינה. אם אתם רוצים לשמוע חוות דעת נוספות אודות המקום, אנו מזמינים אתכם לערוך בירור מקיף ולשאול מכרים שהיו באילת מהו המקום הטוב ביותר שהם שתו בו קפה. אנו רק נרמוז לכם בקצרה, שאתם תשמעו אך ורק על עוגה צ'אגה.

 

לסיום

עד כאן המדריך הקצר שהציג בפניכם את המקום שאתם פשוט חייבים לעצור בו בפעם הבאה שאתם מגיעים לאילת. עכשיו, כשאתם מכירים אותו, תוכלו לסמן על המפה באפליקציה את הכתובת ולקפוץ לכוס קפה. אל תשכחו לספר שאנחנו שלחנו אתכם! שיהיה בתיאבון!

מלונות

 

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו