סופ"ש במדריד – כל מה שאסור לפספס

מדריד היא אחת הערים ההיסטוריות באירופה. המבנים ההיסטוריים והמוזיאונים מציעים הצצה לעבר. אבל לא מדובר רק בבניינים ישנים. מדריד הפכה למרכז לאמנות מודרנית, עם גלריות ומוזיאונים חדשים שנפתחים מדי שנה.

היא  עיר מלאה בתרבות והיסטוריה מרגשת, עם שפע של מראות שיעסיקו אותך במשך ימים. במאמר זה ריכזנו את כל דברים הטובים ביותר שיש למדריד להציע. כדי שתוכלו לבלות את בסופ"ש המושלם.

 

Garren Via Street

Garren Via Street  הוא הוא אחד הרחובות המפורסמים במדריד. זהו מדרחוב שיש בו הרבה מקומות לאכול ולשתות, כמו גם חנויות בגדים וחנויות מזכרות. זהו יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. יש הרבה חנויות ומסעדות ברחוב המציעות מגוון רחב של מאכלים. יש לו מוניטין של אחד המקומות הטובים ביותר ליציאה במדריד, עם למעלה מ-130 ברים ומועדונים בגבולותיה.

ברחוב יש גם מספר תחנות אוטובוס בהן תוכלו לקחת אוטובוסים שייקחו אתכם לחלקים אחרים של מדריד וגם למחוזות או מדינות אחרות כמו אקסטרמדורה או פורטוגל. כדי להכיר את העיר בצורה הטובה ביותר אנחנו ממליצים לקחת סיור עם מדרידוס סיורים במדריד.

 

כיכר סול

כיכר סול הוא קניון במדריד, ספרד. יש בו למעלה מ-130 חנויות ומסעדות, קולנוע ומשטח החלקה על הקרח. והוא מתפרס על פני 5 קומות. הקניון ממוקם בפסאו דה לה קסטלנה שהוא אחד הרחובות הראשיים במדריד. בשנת 2015 זכתה כיכר סול בפרס האירופי לאדריכלות על ידי אירופה נוסטרה על השילוב המוצלח שלה בין אדריכלות לחוויית קניות.

הקניון פתוח בימי חול בין השעות 10:00-22:00 ובסופי שבוע השעות מתארכות עד 23:00. בשבתות מתקיימת מוזיקה חיה שמתחילה ב-14:00 עד 20:00 ובימי ראשון מתקיימת מוזיקה חיה מ-13:30 עד 19:30.

 

הארמון המלכותי של מדריד

הארמון המלכותי של מדריד הוא ביתם הרשמי של המלך פליפה השישי והמלכה לטיציה. הארמון ממוקם במרכז מדריד, בצד המזרחי של המרכז ההיסטורי של העיר. לארמון המלכותי יש היסטוריה ארוכה שנמשכת עוד מימי הביניים.

הוא נבנה במקור כמבצר, ולאחר מכן התרחב לאחד מהארמונות החשובים באירופה. כיום הוא משמש גם כבית למשפחת המלוכה של ספרד וגם כמוזיאון הפתוח לקהל הרחב.

 

קאזה מילה

קאזה מילה הוא אחד המבנים המפורסמים ביותר בכל ספרד. הוא תוכנן על ידי האדריכל אנטוני גאודי, שהיה ידוע בסגנונו הייחודי ובארכיטקטורה המיוחדת שלו. העיצוב של קאזה מילה היה חדשני מאוד לתקופתו. גאודי השתמש בהרבה אור טבעי באמצעות חלונות צוהר וחלונות ויטראז' כדי ליצור תחושת אווריריות בכל הבניין.

יש גם הרבה פסיפסים על הקירות והתקרות. המבנה פתוח למבקרים בכל ימות השנה, למעט ימי שני. המקום מציע סיורים באנגלית בכל ימות השבוע בשעות 11:00 ו-15:00 (למעט ימי שני). הסיורים נמשכים כ-45 דקות ועולים 12 אירו לאדם.

מדרידוס סיורים במדריד

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו