צ'ק ליסט מלא לנסיעה להודו

מעל ל 300 אלף איש חצו את גבולות ישראל וטסו להודו בשנה האחרונה. אם גם אתם נוסעים בקרוב להודו, להלן הצ'ק ליסט המלא לצורך הנסיעה הקרובה שלכם.

 

נוסעים להודו? רגע לפני, להלן הצ'ק ליסט המושלם לנסיעה

בשנים האחרונות חל זינוק במספר הנוסעים להודו, וזאת בשל כניסה של חברות תעופה אשר מציעות לרשות הקהל הישראלי טיסות ישירות מישראל למדינה. עם זאת, חשוב לזכור כי לפני נסיעה להודו יש לעבור מספר שלבים, עליהם נפרט כעת בכדי לעשות לכם סדר:

  • הוצאת ויזה – על מנת להיכנס להודו, בין אם מדובר בנסיעת עסקים או בנסיעה תיירותית עליכם להוציא ויזה. ויזה להודו ניתנת לתקופה מוגבלת בזמן: ויזה ל 30 יום, ויזה לשנה או ויזה לחמש שנים. למעשה, הויזה שלכם תקפה החל מיום הכניסה שלכם למדינה ועד ל 90 יום בלבד. בתום 90 יום תאלצו לצאת מהמדינה ולשוב אליה, במסגרת תוקף הויזה. כך לדוגמא, רבים נוסעים לסרי לנקה או נפאל למשך מספר ימים, ולאחר מכן שבים להודו. יש לציין כי כל חריגה מ 90 יום עשויה להוביל לסנקציות אשר כוללות קנס כספי ולעיתים גם עונש מאסר, וזאת לאור העובדה כי הרשויות בהודו רואות בחומרה רבה את מי אשר נשאר מעבר למסגרת 90 הימים. משום כך, חשוב להקפיד ולקרוא היטב את התאריכים של הוויזה ולוודא כי לאחר פרק הזמן הנקוב אתם יוצאים מהמדינה. באמצעות חברת visa-india תוכלו להוציא ויזה באופן קל ופשוט ולקבל אותה ישירות למייל לאחר כחמישה ימים, כל זאת מבלי לצאת מהבית – וזאת בשל העובדה כי כל שעליכם לעשות הוא למלא את השאלון באתר, לשלם באופן מאובטח ולאחר חמישה ימים לקבל את הויזה. בכך, תוכלו לחסוך לא מעט זמן ומאמץ לקראת הנסיעה. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של visa-india, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר.
  • חיסונים – כחודש וחצי לפני הנסיעה עליכם לגשת למרפאת מטיילים ולבצע חיסונים, בהתאם להוראות הרופא. מדובר בחיסונים הכרחיים אשר כוללים חיסון כלבת, טיפוס הבטן, דלקת מוח יפנית, טטנוס, חצבת, דלקת כבד A ו B וכן שעלת. בנוסף, מומלץ לקחת לנסיעה כדורים נגד מלריה וכן תרופות מרשם קבועות.
  • אריזה בהתאם ליעד – ברחבי הרשת ישנם אתרים מתמחים אשר מספקים לכם את הרשימה המלאה של ציוד לטיול בהודו, ע"פ אזורים. כך לדוגמא, אזור הדרום הינו אזור חם ואילו אזור הצפון קר יותר, ולכן יש לקרוא היטב את המלצות הגולשים באשר לציוד ולבגדים אותם תצטרכו לקחת עמכם.

זריקה לפני טיול

  • רכישת ביטוח נסיעות – לאחר שהוצאתם ויזה וארזתם את התיק, כל שנותר לכם הוא לבצע רכישה של ויזה נסיעות לחו"ל בהתאם לזמן השהייה ולאופי הטיול, למען ביטחונכם בהודו.
תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו