קידום חברות תעופה באינסטגרם – איך תעשו את זה נכון

חברות תעופה מרבות לפרסם מבצעים וחבילות לקהל הרחב באינטרנט וברשתות החברתיות.

כאחת מהפלטפורמות הגדולות ביותר, האינסטגרם היא המקום האידאלי לפרסום מסוג זה.

המאמר יפרט כיצד לעשות זאת נכון.

 

שירותיהן של חברות התעופה

חברות תעופה רבות מצאו באינסטגרם את המקום האולטימטיבי לפרסום השירותים שלהן בו התנועה של המשתמשים גדולה. כאשר חברת תעופה מפרסמת פוסטים, תמונות, סרטונים או סטורי באינסטגרם היא עושה זאת בעמוד העסקי שלה על מנת שפרסומים אלו יגיעו ליותר שכמה משתמשים. בין אם הפרסום כולל אינפורמציה על טיסות ישירות, טיסות קונקשיין, יעדים חדשים ובין אם מדובר בחבילות הכוללות מלון ורכב לחופשה המושלמת, המטרה היא למכור כמה שיותר. כדי לשווק את החברה, לבצע מכירות ולצבור לקוחות, חברת התעופה צריכה להיות בולטת מעל המתחרים האחרים.

 

כיצד חברת תעופה תבלוט על פני המתחרים שלה?

על מנת שחברת תעופה תבלוט מעל המתחרים היא צריכה למתג את עצמה ולעשות שיווק נכון של שירותיה. ככל שלחברה יהיו יותר עוקבים ויותר יחסי גומלין עם המשתמשים, כך החשיפה שלה תהיה נרחבת יותר בפני משתמשי האינסטגרם והיא תזכה למיתוג המיוחל ולפופולריות. לשם כך יש לנקוט בכל האמצעים המשמשים קידום מכירות ברשתות החברתיות. ראשית על החברה לפרסם תכנים אטרקטיביים ומסקרנים שיעשו חשק למשתמשים לטוס ליעדים עליהם הם חולמים. יש להעלות את התכנים בכל האמצעים: סרטונים, שידורים חיים, תמונות, פוסטים, סטורי וכד'. שנית, חשוב לתייג את התכנים בהאשטגים פופולריים המתאימים לקטגוריה של תעופה. למשל, #travel, #journey, #fun וכיוצא בזה. התיוגים יגרמו לעוד ועוד משתמשים להיכנס לפיד של החברה. בנוסף, שיתופי פעולה עם בתי מלון, חברות נסיעות וכד' יעזרו להשיג עוקבים נוספים.

 

כיצד לקבל את הפוש הראשוני?

חברת תעופה שרוצה לצבור תאוצה ולעוף על מספר העוקבים שלה יכולה לעשות זאת באופן פשוט ומהיר. האופציה הטובה ביותר היא קניית צפיות באינסטגרם לסרטונים ולתמונות. ביחד עם זאת ניתן גם לקנות גם עוקבים, לייקים ותגובות על מנת שתהיה אינטראקציה עם העוקבים. חברות תעופה בתחילת דרכן יכולות לקבל פוש ראשוני חזק בצורה כזו שימתג את העסק וירים אותן אל על. בדומה לכך, חברות תעופה קיימות יכולות לצבור צפיות קנויות על מנת לקדם סרטונים מסוימים החשובים להן.

 

היתרונות בקניית צפיות

ישנם מספר יתרונות לחברת תעופה הקונה צפיות. בראש ובראשונה היא מקבלת אפקט של משפיעה בתחום והתדמית שלה גדלה. כלומר, כאשר יש הרבה צפיות זאת אומרת שהחברה פופולרית יותר מהמתחרים שלה ולחילופין, מעט צפיות משדרות לעוקבים שהעסקים חלשים. שנית, שיש הרבה צפיות הסרטונים יגיעו גם למשתמשים אחרים ישירות לפיד וגם הם יהפכו לעוקבים. לכמות הצפיות יש השפעה פסיכולוגית על המשתמשים באינסטגרם כי כולם רוצים להיות שם כשזה קורה!

 

אפליקציה חברתית

תוכן עניינים
הכתבה עזרה לכם? מוזמנים לשתף עם החברים
כתבות נוספות שאולי תאהבו